בתום דו קרב פנדלים: נורדיה עלתה לליגה א׳, מכבי שעריים ירדה לליגה ב׳

איזו דרמה אדירה הייתה הערב (חמישי) באיצטדיון הפרדס בנס ציונה. הארכה, שערים, כרטיס אדום ודו קרב פנדלים אדיר הכריע את המשחק. לבסוף, בית״ר נורדיה שבה לליגה א׳ אחרי עונה אחת בלבד, מכבי שעריים נשרה לליגה ב׳

בתום דו קרב פנדלים: נורדיה עלתה לליגה א׳, מכבי שעריים ירדה לליגה ב׳

[adrotate group="4"]

משחק המבחן בין מכבי שעריים לבית״ר נורדיה סיפק לנו הרבה עניין על כר הדשא, כאשר בסיום משחק דרמטי בית״ר נורדיה העפילה רשמית לליגה א׳ דרום אחרי מסע אדיר בפלייאוף העליון.

נוכחות גדולה של אוהדים הגיעה משני הצדדים, האוהדים של שערים הגיעו לתמוך בקבוצה במטרה לעזור לה להישאר בליגה, האוהדים של נורדיה חלמו על סיום מתוק של מסע פלייאוף אדיר.

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, בית״ר נורדיה פתחה טוב יותר הניעה כדור וגם הצליחה לייצר מצבים. מנגד, מכבי שעריים שיחקה בעיקר על כדורים ארוכים וזה פחות עבד לה. המשחק היה צמוד ברובו נורדיה סגרה את השחקנים של שעריים ולא אפשרה להם לייצר מצבים, והיא מצידה רשמה החמצות קורצות בעיקר לקראת סיום הזמן החוקי, כאשר בתום תשעים דקות.

בתחילת הארכה מכבי שעריים התעוררה ותוך כדי הגיע השער של אחמד מצרי שנכנס כמחליף, לצד החיזוקים של תומס פרינס וציון צמח שגם נכנסו כמחליפים. מכבי שעריים חגגה, וגם מצרי קצת יותר מדי הוא הוריד חולצה וספג כרטיס צהוב. כמה דקות לאחר מכן, הוא הורחק בצהוב שני וסיבך את קבוצתו.

תוך כדי הארכה, אהוד כחילה ערך חילופים שלבסוף השתלמו לו כי ירין הלל הצליח לכבוש שער שוויון ולשלוח את הקבוצות להארכה.כאשר בתום דו קרב פנדלים אדיר בית״ר נורדיה ניצחה ושבה לליגה א׳ אחרי עונה אחת בלבד, מכבי שעריים נשרה באופן רשמי לליגה ב׳.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן