קרדיט: שון בוסקילה רוצה להגיע לרמות הגבוהות ביותר (צילום: אייל עמר)

״הכדורגל בשבילי הוא הכל, אעשה הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר״

החלוץ שון בוסקילה, עזב העונה את בני אילת ועשה את הדרך הארוכה עד למ.כ ירושלים במטרה לעזור לקבוצה לעלות ליגה, אך לבסוף המטרה לא הושלמה. בראיון לאתר ״דריבל״ הוא מסכם עונה אישית וקבוצתית, מתכונן לעונה הבאה ומדבר על ירידת הליגה של קבוצתו הקודמת בני אילת

קרדיט: שון בוסקילה רוצה להגיע לרמות הגבוהות ביותר (צילום: אייל עמר)

״הכדורגל בשבילי הוא הכל, אעשה הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר״

[adrotate group="4"]

כבר בגיל צעיר סימנו את שון בוסקילה (24), כחלוץ עם הרבה פוטנציאל לעתיד. הוא גדל במחלקות הנוער של העיר אילת, ועשה דרך ארוכה מהעיר הדרומית בגיל 15 לפנימיה בשם ״מקווה ישראל״ כשבמקביל הוא משחק במחלקות הנוער של בני יהודה.

אחרי חמש עונות בבני יהודה, הוא החליט לחזור הביתה לאילת למועדון המתפתח ששם למטרה לעלות ליגה, בוסקילה לחזר כדי לנסות לעזור לקבוצה להשלים את המשימה ולבסוף הוא הצליח לעלות עם קבוצה ליגה.עונה לאחר מכן הוא חתם בבית״ר נורדיה ואף פרח במועדון, אך נעצר עקב פציעה. את העונה הנוכחית הוא שוב פתח בבני אילת אך הדברים לא התחברו כפי שציפה ואז הגיעה הצעה ממ.כ ירושלים.

שון, מה הוביל אותך למ.כ ירושלים העונה?

"מה שהוביל אותי למ.כ ירושלים זה אסי חד משמעית, שנתן לי את כל הכלים להצליח ולעבוד בצורה שקטה ונכונה ועל זה אני חייב לו המון תודה והערכה"

ספר על החיבור שלך למועדון?

"החיבור שלי למועדון היה מאוד גדול. אני בא מבית מאמין ששומרים שבת מקיימים מצוות והקבוצה מאד נתנה לי להרגיש בבית, אם זה התחיל בשחקנים בחדר הלבשה עד לאחרון בהנהלה ירושלים זה מקופ נדיר פשוט ככה"

לא הצלחתם לעלות ליגה מהמקום הראשון ונעצרתם בפלייאוף.איך אתה מסכם את העונה?

"לא הצלחנו לעלות ליגה ועפנו בשלב של הפלייאוף. אני חושב שעשינו את הכל כדי לעלות ליגה במיוחד ההנהלה שהשקיעה סכומים אדירים בשביל שזה יקרה, וכמובן שהשחקנים שנתנו הכל על המגרש. אני באופן אישי לקחתי את זה מאד קשה שלא עלינו ליגה, כי לקחתי על עצמי לבוא ולעמוד במשימה של עליית ליגה לצערי לא הצלחתי"

כבשת שני שערים ובישלת נוספים, האם אתה מרוצה מכמות הכיבושים?

"כבשתי 2 שערים ובישלתי עוד 6 , בגדול אני לא מרוצה מהמספרים כי אני תמיד שואף ליותר אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, אני לא שיחקתי מעל מאה ימים כדורגל וחזרתי ישר למאני טיים. אני חושב שסיפקתי את הסחורה שציפו ממני אין ספק"

 

שון בוסקילה ״ההתנהלות של בני אילת אין לזה צורה, יש קארמה בחיים ובגלל זה הם ירדו ליגה״ (צילום: אייל עמר)

איך התרשמת מליגה ב׳ דרום ב׳ של העונה הנוכחית?

"זו ליגה מאוד קשה אמנם זה לא ליגה א׳ ולא לאומית ובטח שלא ליגת על, אבל כל משחק הוא היה משחק יותר קשה מהשני ושחקנים באו להילחם. במקביל אני מאחל לעצמי לא לשחק יותר בליגות הנמוכות"

רק הסתיימה העונה הנוכחית ובוסקילה לא מבזבז זמן כבר מתכונן לעונה הבאה. כאשר החלוץ מחכה להצעה שתהווה עבורו אתגר ותהיה המתאימה ביותר בשבילו.

איפה נראה את שון בוסקילה בעונה הבאה?

" איפה נראה את שון בוסקילה בעונה הבאה אלוהים יודע, אבל אני אעשה הכל ואני כבר התחלתי לעבוד קשה מעכשיו כדי להגיע הכי רחוק שאפשר בעזרת השם מקומי שם״

בזמן שבוסקילה ניסה לעלות את מ.כ ירושלים ליגה, קבוצת הבית שלו בני אילת רשמה ירידת ליגה מאכזבת אחרי שתי עונות בלבד בליגה א׳, החלוץ התייחס לירידה ואמר: ״היייתי שותף לעליית ליגה של בני אילת וכן המועדון ירד ליגה. אני יכול להגיד שכואב לי בגלל השחקנים כי הם גדלו איתי אבל אני בפורום הזה חייב להגיד משהו שיושב עלי, אני לא מאחל לאף אחד לרדת ליגה אבל ההתנהלות של מועדון בני אילת והאנשים שמנהלים אותה אין לזה צורה ויש קארמה בחיים ובגלל זה הם ירדו ליגה איך שנקרא ״שיאכלו את הדייסה שהם בישלו״

Subscribe
Notify of
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

סוכנים יקרים שחקן מקצוען שמבוזבז תשימו לב אליו
שון בוסקילה כישרון ענק ושווה קבוצה גדולה
תנסו לא תתחרטו

לפני שתחפש קבוצה קודם תהיה בן אדם לא פלא שאתה לא מחזיק זמן בשום מועדון לגבי היכולת שלך אין מה לומר אבל ההתנהגות שלך בושה

אחי האלוף אין כמוך ולא יהיו כמוך!, עלה והצליח אלוף האלופים💗

אתה כוכב על ואתה תצליח ובענק❤️❤️

אתה שחקן מטורף ואתה תגיע רחוק אלוף שלנו❤️🙏🏻

5
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן