קרדיט: מי תשחק בעונה הבאה בליגה א׳?

מי תשחק בעונה הבאה בליגה א׳: שלומי ווהבה מנתח את המפגש בין שעריים לנורדיה

מחר (חמישי 18:00) יפגשו באיצטדיון נס ציונה מכבי שעריים מליגה א׳ ובית״ר נורדיה מליגה ב׳ למשחק על הזכות לשחק בליגה א׳. מי נמצאת במומנטום חיובי יותר? מה קורה מאחורי הקלעים במכבי שעריים? ולמה יש אוהדים שמעדיפים לרדת ליגה?
שלומי ווהבה בניתוח מעמיק לקראת המשחק

קרדיט: מי תשחק בעונה הבאה בליגה א׳?

מי תשחק בעונה הבאה בליגה א׳: שלומי ווהבה מנתח את המפגש בין שעריים לנורדיה

[adrotate group="4"]

מחר (חמישי) יערך באיצטדיון נס ציונה אחד המשחקים המסקרנים של העונה הנוכחית, משחק הישרדות של מכבי שעריים בליגה א׳, כאשר מנגד בית״ר נורדיה יכולה להעפיל על חשבונה לליגה א׳. למשחק צפוי להגדיל קהל גדול משתי הקבוצות כאשר הצפי הוא לאלפיים אוהדים.

הדעות של אוהדי שעריים לקראת המשחק חלוקות. שאלנו חלק מהאוהדים על המשחק והם צחקקו, גיחכו ואמרו ״מי אלה בכלל בית״ר נורדיה״ אותם אוהדים הצהירו אם לא ננצח אותם מגיע לנו לרדת ליגה. מנגד, היו כאלה שאמרו שמכבי שעריים חייבת לליגה ב׳ כדי להבריא את הקבוצה ובמטרה להיפרד ממני סויסה. אותם אוהדים לא מרוצים מהדרך שבה המועדון מנוהל ומעידים על כך שמני סויסה הרס מבחינתם כל חלקה טובה במועדון.

מנגד, נורדיה מגיעה במצב רוח מרומם אחרי עונה סדירה אדירה בליגה ב׳ דרום ב׳ בבירה חולמים על עליית ליגה, היא הצליחה לעשות דרך אדירה בפלייאוף עם ניצחון על בני אשדוד, לאחר מכן על מכבי נתיבות ובשבוע שעבר ניצחה את עמישב פתח תקווה בגמר המחוזות כשהיא לאורך כל הפלייאוף לא סופגת שערים בכלל.

אך למרות הדרך האדירה של נורדיה, במועדון יצטרכו לקחת בחשבון שהפערים בין הקבוצות משמעותיים ויראו את זה במשחק. מכבי שעריים נבנתה במטרה להגיע פלייאוף העליון, ובעקבות בחירת מאמנים לקויה היא מתמודדת באופן הזוי על ירידה.

אם נסתכל מקצועית על מה שקרה במועדון העונה אז אורן קריספין פתח את העונה ונכשל, יגאל אנטבי הגיע במהלך העונה וגם נכשל ועכשיו ארז בלפר מנסה להציל את הקבוצה. לצד המאמנים שהובילו את שעריים שילמו מחיר והלכו הביתה, המנהל המקצועי נשאר למרות שהוא אחראי לא פחות לכישלון של הקבוצה.

למכבי שעריים יש סגל שחקנים מצוין עם שחקנים מנוסים שחלקם אף יכולים להשתלב בקבוצות ליגה א׳ שרוצות לעלות ליגה. בשיחות עם שחקנים של שעריים נאמר ״מי אלו נורדיה? אנחנו באים לפרק את נורדיה״. 

מצד אחד כל הכבוד לשחקנים שיש להם ביטחון עצום ושעדין לא אבד להם הביטחון אחרי עונה כזאת. האוהדים צפוים להגיע למגרש למרות חילוקי הדעות. מצד אחד האוהדים שרוצים לרדת ליגה ומצד שני האוהדים שמפחדים לרדת ליגה ולהתפרק, אבל כל האוהדים מגיעים לתמוך. במכבי שעריים מצהירים: ״אם לא ניתן על המגרש ארבע חמש חתיכות אין לנו זכות קיום ועדיף שנתפרק, אנחנו באים להישאר״ 

שלומי ווהבה ואתר דריבל מאחלים הרבה הצלחה לשתי הקבוצות, ושהטובה ביותר תנצח!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן