בית״ר נורדיה תפגוש את מכבי שעריים אחרי ניצחון על עמישב פתח תקווה

גמר המחוזות סיפק לנו הרבה עניין בין שתי קבוצות שחולמות לעלות ליגה, ובסיומו בית״ר נורדיה העפילה לשלב הבא בו תפגוש את מכבי שעריים במשחק על הזכות לשחק בליגה א׳ דרום, זאת אחרי ניצחון 0-2 משערים של דביר נסימי ומאי מזל. עמישב פתח תקווה סיימה רשמית את העונה

בית״ר נורדיה תפגוש את מכבי שעריים אחרי ניצחון על עמישב פתח תקווה

[adrotate group="4"]

היום (שישי) האיצטדיון בלוד אירח למפגש מסקרן את עמישב פתח תקווה ובית״ר נורדיה, זאת במסגרת גמר המחוזות בליגה ב׳. נוכחות יפה נרשמה ביציע, בעיקר מהצד של בית״ר נורדיה, האוהדים הצהובים שחורים הגיעו מהבירה כדי לתמוך בקבוצתם. בסיומו ניצחון לבית״ר נורדיה משערים של דביר נסימי ומאי מזל. כאשר ביום חמישי הקרוב נורדיה תפגוש את מכבי שעריים מליגה א׳ דרום במשחק על הזכות לשחק בליגה א׳.

זו הייתה עונה אדירה עבור שתי הקבוצות, עמישב פתח תקווה, שהתעוררה לחיים תוך כדי תנועה אחרי פתיחת עונה לא טובה וזאת בזכות הגעתו של אוהד בוזגלו. גם בית״ר נורדיה הציגה עונה פנטסטית תחת ידו המאמנת של אהוד כחילה, שתי הקבוצות סיימו במקום השני את העונה הסדירה וכל קבוצה במחוז שלה הצליחה לרשום ניצחונות במסגרת משחקי הפלייאוף כל הדרך לגמר המחוזות.

היום (שישי) שתי הקבוצות הגיעו לקרב אחד מכריע, הפתיחה הייתה של עמישב פתח תקווה, שהניעה כדור ושיחקה בקצב. נורדיה התעוררה תוך כדי תנועה והחלה לתקוף. המשחק שוחק בקצב נהדר, והיה ברובו שקול עם שליטה לפרקים של בית״ר נורדיה, כאשר עמישב שיחקה טקטי והסתמכה בעיקר על מתפרצות, החלק ההתקפי של נורדיה היה דומיננטי מאוד בעיקר דרך האגפים, אך עד לסיום המחצית לא ראינו שעריים והקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה 0-0.

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי, עמישב שוב פתחה טוב, אבל המחצית הייתה דווקא של נורדיה שהייתה אטרקטיבית מאוד ולא הפסיקה לייצר מצבים ובסופו של דבר גם הגיעו שערים. הראשון היה של דביר נסימי , שער שפתח את המשחק ועורר גם את עמישב פתח תקווה, מאי מזל שהצטיין על כר הדשא סגר עניין עם השני. תוך כדי תנועה החלק ההגנתי של עמישב היה חשוף לגמרי, ונורדיה ניצלה את איבודי הכדור של הקבוצה כדי לצאת למתפרצות ואף הייתה קרובה להגדיל את התוצאה.

בסיום ניצחון לאהוד כחילה ובית״ר נורדיה שעושים עונה נהדרת כל הדרך במסע עלייה מרשים, כאשר ביום חמישי הצהובים שחורים יפגשו את מכבי שעריים שסיימה במקום שממנו הולכים למבחנים, למשחק מכריע על הזכות לשחק בליגה א׳ דרום.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן