בני אילת נשרה לליגה ב׳, שעריים למבחנים

המחזור האחרון בליגה א׳ דרום היה מחזור מכריע, בעיקר לתמונת הפלייאוף העליון אבל גם הכריע בתחתית. ובסופו, למרות הניצחון של בני אילת על ירמיהו חולון, הקבוצה נשרה לליגה ב׳ אחרי שתי עונות בלבד בליגה א׳. שעריים תשחק במבחנים מול בית״ר נורדיה

בני אילת נשרה לליגה ב׳, שעריים למבחנים

[adrotate group="4"]

היום (שישי) הסתיימה באופן רשמי העונה הסדירה בליגה א׳ דרום, ובסיומה בני אילת נשרה באופן רשמי לליגה ב׳ אחרי שתי עונות בלבד בליגה א׳ דרום, ששתיהן היו עונות הישרדות.

אילת החלה את העונה מוקדם מהרגיל, בזמן שקבוצות אחרות עוד היו בים, גדי כרמלי הגיע לעיר הדרומית וזאת אחרי שבעונה הקודמת הקבוצה הצליחה להישאר בשיניים בליגה בזכות אמיר כהן.

כרמלי, החל בבניית הקבוצה שברובה הייתה בנויה על שחקנים צעירים, ותושבי המקום לצד מס׳ חיזוקים שהגיעו תוך כדי תנועה שהמוביל מביניהם הוא ינאי דוד, שגם קיבל הצעות מקבוצות אחרות במהלך העונה ובכל זאת נשאר באילת.

זו הייתה עונה קשה מכל הבחינות, אילת פתחה את העונה בצורה לא טובה והחלומות וההצהרות של כרמלי, הסתיימו בציפיות בלבד. אילת התקשתה לייצר יציבות ורצף ניצחונות, ותוך כדי תנועה כרמלי סיים את דרכו.

שבתאי טסל המקומי עמד על הקווים עד הגעתו של איברהים אבו רקיק, שחזר לקדנציה נוספת במועדון הדרומי כדי לנסות להציל את הקבוצה מירידה אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

במועדון ידעו שרק נס יכול להציל את הקבוצה מירידה, ואילת הגיעה למחזור האחרון כשהיא ממוקמת במקום אחד לפני אחרון בטבלה מתחת לקו האדום, עם אותו מאזן נקודות כמו של שערייים שנמצאת מעלייה בטבלה. אילת ידעה שניצחון שלה והפסד של שעריים ואילת תנסה את מזלה במבחנים, אבל שעריים הצליחה לנצל את מכבי הרצליה שכבר איבדה עניין בליגה אחרי שהבטיחה עליה ונשרה אוטומטית לליגה ב׳ יחד עם בית״ר ת״א בת ים.

לסיכום: בני אילת מסיימת את העונה הסדירה עם ירידת ליגה, מקום אחד לפני אחרון כשהיא הצליחה לצבור אלורך העונה 27 נקודות בלבד! באילת התאמצו לעלות ליגה לפני שתי עונות והקבוצה עשתה דרך נהדרת וטיול בליגה א׳ שמסתיים לו היום. אילת סביר להניח תנסה להתמודד שוב על עלייה בעונה הבאה או בעתיד, אבל לשם כך היא תצטרך מאמן חזק ומנוסה וכמובן תקציב גדול כדי להביא שחקנים לצד אותם שחקנים מקומיים שהיא מטפחת. 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן