קרדיט: אוהד בוזגלו, רוצה להוביל את עמישב פתח תקווה לליגה א׳ (צילום: טל סיגרון יסמין תקשורת)

״אנחנו בעיקר מרוכזים בעצמנו, נשאף להיות ביום טוב ושגם המזל יאיר לנו פנים״

זו העונה השנייה ברציפות שמכבי עמישב פתח תקווה, מגיעה למעמד של גמר המחוזות ומנסה להעפיל לליגה א׳ מהפלייאוף. ביום שישי הקרוב, אוהד בוזגלו וקבוצתו יתמודדו מול בית״ר נורדיה מהמחוז המקביל וינסו לעבור שלב נוסף במסע העלייה. המשחק יועבר בשידור ישיר בעמוד היוטיוב של ההתאחדות לכדורגל

קרדיט: אוהד בוזגלו, רוצה להוביל את עמישב פתח תקווה לליגה א׳ (צילום: טל סיגרון יסמין תקשורת)

״אנחנו בעיקר מרוכזים בעצמנו, נשאף להיות ביום טוב ושגם המזל יאיר לנו פנים״

[adrotate group="4"]

במשך שתי העונות האחרונות אוהד בוזגלו, משמש כמאמנה של מכבי עמישב פתח תקווה, והוא מצליח להוביל אותה להצלחה דרך משחקי הפלייאוף במטרה להתמודד על עליית ליגה. ביום שישי הקרוב היא תפגוש את בית״ר נורדיה במסגרת גמר המחוזות ותנסה לעבור שלב נוסף.

בוזגלו (41) נחשב למאמן מנוסה. הוא החל את דרכו כמאמן במכבי עמישב פתח תקווה, והספיק לאמן בקבוצות כמו: עירוני קריית מלאכי, בית״ר כפר סבא, סקציה נס ציונה, הפועל ירושלים, כפר קאסם ובאקה אל גרבייה. אחרי הפסקה של שלוש שנים מאימון, הוא חזר בעונה הקודמת למקום שבו התחיל את הקריירה עמישב פתח תקווה.

בוזגלו הגיע לקבוצה במהלך העונה, ותחת ידו המאמנת עמישב רשמה דרך מרשימה, עד למשחק עלייה צמוד מול הפועל קלנסווה שלבסוף הבטיחה את מקומה בליגה א׳. עמישב, ניסתה את מזלה מהפלייאוף, היא עברה את עירוני בית דגן בגמר המחוז של ליגה ב׳ דרום א׳, ניצחה את נתיבות בגמר המחוזות אבל נעצרה ברגע האחרון אחרי הפסד במשחק על הזכות לשחק בליגה א׳ מול כסייפה.

את העונה הנוכחית בוזגלו פתח אצל העולה הפועל קלנסווה, אבל התפטר אחרי המחזור הראשון אחרי שלטענתו הותקף מילולית ע״י חבר הנהלה. תוך כדי תנועה בעמישב פתח תקווה לא היו מרוצים מפתיחת העונה של הקבוצה ומהמאמן רמי צבי, ובוזגלו שב לשורות המועדון.

כשהוא הגיע הוא קיבל קבוצה ששקועה בתחתית הטבלה והצליח להחיות אותה מחדש. לצד שחקנים מוכשרים ומובילים כמו: עוז ראלי, עדן שעשע, אלי ביבאשווילי, אור הרשקוביץ ועוד. עמישב פתח תקווה הצליחה להפוך גם העונה לאחת הקבוצותה חזקות בליגה ב׳ דרום א׳ כל הדרך עד למקום השני בטבלה, מרחק נגיעה מהפועל לוד שהבטיחה את מקומה בליגה א׳, כשהיא נמצאת בפער של 6 נקודות מעמישב.

בוזגלו: ״קיבלתי את הקבוצה העונה במקום ה-14 ועשינו מסע מופלא של ניצחונות״ (צילום: טל סיגרון יסמין תקשורת)

גם העונה עמישב עושה את דרכה לגמר המחוזות כשהמטרה היא להתמודד חזק על עליית ליגה. ״אנחנו מגיעים כבר עונה שנייה למעמד הנפלא, הזה לאחר שבשתי העונות אני מצטרף לקבוצה באמצע העונה״ אמר אוהד בוזגלו, מאמן עמישב פתח תקווה והוסיף: ״זה הישג נהדר במיוחד העונה מכיוון שקיבלתי את הקבוצה העונה במקום ה-14 רק עם 7 נקודות, עשינו מסע מופלא של ניצחונות והתחברנו להיות קבוצה חזקה תוססת ומגובשת וזה לא מובן מאליו בכלל״.

אוהד, מצפה לכם משוכה לא פשוטה מול יריבה חזקה בדמותה של בית״ר נורדיה. מה יש לך לומר על היריבה?

״נורדיה יריבה חזקה מאוד שעשתה עונה מצוינת במחוז השני. הסגל שלה מורכב בעיקר משחקני ליגה א' ויותר ולכן צפוי לנו משחק קשה ביותר. מאמנם אהוד כחילה הוא חבר ויריב ותיק ושנינו התמודדנו אחד מול השני במשך הרבה שנים ואף במעמד הזה בעונה שעברה. צפוי משחק טוב בקצב גבוה בטח ביחס לליגה ב' אז אני מזמין את כולם להגיע״.

מרגע סיום העונה הסדירה, בעמישב התרכזו במשחקי הפלייאוף. במפגש הראשון החבורה של אוהד במוזגלו ניצחה את המכתש גבעתיים 0-4, ולאחר מכן גברה במשך צמוד על צעירי טירה 1-2. כעת, היא תנסה לעבור גם את בית״ר נורדיה כאשר ניצחון יקדם את עמישב פתח תקווה שלב נוסף בדרך לעליית ליגה, ולמשחק מול הקבוצה שהולכת למבחנים מליגה א׳ שיכריע האם עמישב תעשה היסטוריה ותעלה מהפלייאוף.

האם אתם עושים הכנות מיוחדות לקראת נורדיה?

״אנחנו מנתחים כל יריבה באופן ספציפי ,אבל העונה אנחנו בעיקר מרוכזים בעצמנו ונשאף להיות ביום טוב ושגם המזל יאיר לנו פנים כדי שנעבור את המשוכה הקשה הזאת בדרך לשלב האחרון והמכריע״

מכבי עמישב פתח תקווה תפגוש את בית״ר נורדיה במגרש ניטרלי, ביום שישי הקרוב 21/4/23. המשחק יערך באיצטדיון בלוד ויועבר בשידור ישיר בעמוד היוטיוב של ההתאחדות לכדורגל ע״י צוות השידור לירן רנה ביטון ומאיר אפללו.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן