ראש בראש גמר המחוזות: אהוד כחילה מול אוהד בוזגלו

משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ נמשכו היום (שישי) , כאשר בסיום בית״ר נורדיה גברה 0-4 על מכבי עירוני נתיבות, ובמחזור השני עמישב פתח תקווה ניצחה 1-2 את צעירי טירה. שתי הקבוצות יפגשו ביום שישי הבא למשחק במסגרת גמר המחוזות, כאשר הקבוצה שתנצח מביניהן תפגוש את הקבוצה שהולכת למבחנים מליגה א׳

ראש בראש גמר המחוזות: אהוד כחילה מול אוהד בוזגלו

[adrotate group="4"]

משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳ ובליגה ב׳ דרום א׳, נמשכו היום (שישי) עם שני מפגשים מסקרנים בין בית״ר נורדיה למכבי עירוני נתיבות ובמחוז השני עמישב פתח תקווה מול צעירי טירה. כל ארבעת הקבוצות ידעו שהם הגיעו למאני טיים בפלייאוף, כשכולן חולמות על עליית ליגה. בסיום ניצחונות לנורדיה ועמישב פתח תקווה.

בית״ר נורדיה- מכבי עירוני אשדוד 0-4

המשחק בעמק הארזים נפתח בקצב טוב, אך בדקה ה-24 הדרך של נתיבות הסתיימה אחרי הרחקה שנויה במחלוקת של עידו בוקבזה. דקה אחרי נורדיה עלתה ליתרון משער של זיו קבדה, ומאותו הרגע הייתה קבוצה אחת על המגרש וזו נורדיה. במחצית השנייה אורי פסו (70), מאי מזל (76) ודוד אסנקה (89) הצטרפו לחגיגה ונורדיה רשמה ניצחון מוחץ על מכבי עירוני נתיבות שמסיימת באופן רשמי את דרכה בפלייאוף.

עמישב פתח תקווה- צעירי טירה 1-2

במשחק נוסף שנערך היום, עמישב פתח תקווה גברה על צעירי טירה. עדן שאשא הצליח לעלות ליתרון את עמישב רגע לפני סיום המחצית הראשונה, אך במחצית השנייה עיז מרואת (68) כבש את שער השוויון. עמישב פתח תקווה לא וויתרה ועמוק בתוך תוספת הזמן אריאל לנדסמן החזיר את ההיתרון לעמישב ושלח אותה לגמר המחוזות עונה שנייה ברציפות.

ביום שישי הבא באיצטדיון בלוד יפגשו אהוד כחילה ואוהד בוזגלו למשחק ראש בראש במסגרת גמר המחוזות, כאשר המנצחת מביניהן תפגוש שבוע לאחר מכן את הקבוצה מליגה א׳ שתלך למבחנים וזאת למשחק על הזכות לשחק בליגה א׳.

המשוחק יועבר בשידור ישיר בעמוד היוטיוב של ההתאחדות לכדורגל!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן