קרדיט: עידו אקסברד, מוביל את מכבי הרצליה לליגה הלאומית (צילום: אלכס בוך)

מכבי הרצליה העפילה ללאומית

מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה, מכבי הרצליה מליגה א׳ דרום העפילה רשמית לליגה הלאומית אחרי חמש שנות היעדרות וזאת אחרי ניצחון מוחץ 0-4 על שמשון כפר קאסם. כאשר עידו אקסברד הצטיין עם שלושער אדיר. אלעד בראון: ״סוד ההצלחה שלנו זה חדר ההלבשה שהיה מאוחד לאורך כל הדרך״

קרדיט: עידו אקסברד, מוביל את מכבי הרצליה לליגה הלאומית (צילום: אלכס בוך)

מכבי הרצליה העפילה ללאומית

[adrotate group="4"]

עכשיו זה רשמי! אחרי עונה סדירה פנטסטית, מכבי הרצליה העפילה לליגה הלאומית וזאת אחרי 5 שנות היעדרות. מי שהוביל את הקבוצה לליגה השנייה הוא המאמן אלעד בראון, שהגיע בעונה הקודמת הצליחה להשאיר את הקבוצה בליגה והעונה הוביל אותה כל הדרך עד לעלייה.

כזכור, עד לפני 5 שנים מכבי הרצליה שיחקה בליגה השנייה ובעונת 17/18 רשמה ירידת ליגה אחרי שבמשך 27 שנים היא שיחקה בשתי הליגות הבכירות. העונה האחרונות היו מלאות תהפוכות עבורה בליגה א׳, כאשר בעונה הקודמת שהייתה עונת הישרדות עבורה היא הצליחה להישאר בליגה כנגד כל הסיכויים ובעונה של ארבע יורדות.

העונה סימנו בהרצליה מטרה לעלות ליגה, ותוך כדי תנועה הקבוצה סללה את דרכה למקום הראשון בטבלה על חשבונה של היריבה העירונית הפועל הרצליה, שהייתה כמעט לאורך כל הסיבוב הראשון בצמרת הטבלה. מכבי הרצליה הצליחה לייצר כדורגל אטרקטיבי, התקפי והרבה יציבות ובעקבות כך גם הצליחה לרשום עלייה מרשימה, כשכפר שלם שמנסה כבר עונה שנייה ברציפות להעפיל ללאומית נושפת בעורפה.

היום (שישי) מכבי הרצליה העפילה באופן רשמי לליגה השנייה, וזאת אחרי ניצחון 0-4 מוחץ על שמשון כפר קאסם, כאשר עידו אקסברד התפוצץ על המגרש עם שלושער אדיר, והוא מוביל את הרצליה ללאומית עם 32 שערים בגיל 34 כמלך השערים של ליגה א׳ דרום.

אלעד בראון, מאמן מכבי הרצליה בתגובה: ״אני רוצה להגיד תודה רבה לאריאל שיימן שנתן לי את כל הכלים להצליח, אני רוצה להודות לצוות המקצועי שליווה אותי לשלומי קניאס המנכ״ל, תודה רבה לשחקנים שלי אני גאה בהם הם עשו עונה נהדרת הסוד הצלחה שלנו זה חדר ההלבשה שהיה מאוחד לאורך כל הדרך גם ברגעים פחות טובים. באתי למכבי הרצליה שנה שעברה היינו במצב אנוש, היו ארבע יורדות ואחת מבחנים מכבי הרצליה הייתה במקומות האחרונים. עשינו הישג שנה שעברה של הישארות בליגה ועכשיו עלייה ואין מאושר ממני״

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

אלעד מאמן תותח בהצלחה

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן