קרדיט: שחר ברעוז, שואף לנסות ולהוביל את בני הרצליה לעלייה גם בעונה הבאה (צילום: פרטי)

״הדבר היחיד שמנע מאיתנו לעלות ליגה, הייתה עונה חלומית של ספורטינג ת״א שעלתה בצדק״

שחר ברעוז, נחשב למאמן מנוסה מאוד, שאימן בעבר בקבוצות הילדים והנוער ואף את הוד השרון בימיה בליגה א׳. העונה הוא הגיע לבני הרצליה מליגה ג׳, במטרה לעלות את הקבוצה ליגה. אחרי עונה חלומית עם יכולת טובה ותוצאות נהדרות, הקבוצה נעצרה במשחק הפלייאוף מול בית״ר כפר סבא. ברעוז, שואף לנסות להתמודד על עלייה גם בעונה הבאה או לאמן בליגה א׳

קרדיט: שחר ברעוז, שואף לנסות ולהוביל את בני הרצליה לעלייה גם בעונה הבאה (צילום: פרטי)

״הדבר היחיד שמנע מאיתנו לעלות ליגה, הייתה עונה חלומית של ספורטינג ת״א שעלתה בצדק״

[adrotate group="4"]

שחר ברעוז (48) הוא שחקן עבר ומאמן כדורגל מזה כ- 13 שנים, הוא שיחק בעברו בהפועל הרצליה מגיל 7 ועד הבוגרים. הוא אימן בעבר את הבוגרים של הוד השרון בליגה א׳, את קבוצות הנוער של הוד השרון והפועל הרצליה ואת קבוצות נערים ב׳ של הפועל רמת גן (שנתון 2004) והפועל פתח תקווה (שנתון 2006) בליגת העל.

העונה ברעוז קיבל הצעה לאמן את בני הרצליה מליגה ג׳ שרון במטרה לנסות להתמודד עם הקבוצה על עלייה ליגה. ״פנו אליי מההנהלה של בני הרצליה וסיפרו לי על הפרויקט שלהם לעלות את בני הרצליה לליגת העל בתוך 7 שנים ושהם מחפשים מאמן איכותי שירוץ איתם, ויבנה את התשתית בבוגרים ובמחלקת הנוער לטובת העתיד. מאוד אהבתי את האתגר ואת האנשים מהנהלת בני הרצליה והרגשתי שיש לנו חיבור טוב ובהחלט ניתן לעשות דברים יפים ביחד״ מספר ברעוז על החיבור להרצליה.

שחר, הגעתם עד למרחק נגיעה מעלייה, איך אתה מסכם את הדרך שלכם?

״הדרך שלנו בליגה הייתה קשה מאד אבל לרגע לא חשבתי שזה יהיה קל, אחרי הכל, עונה לפני כן ירדו לליגה ג׳ מחוז השרון 4 קבוצות מליגה ב׳ (ספורטינג תל אביב, ביתר כפ״ס, שמשון טייבה ופרדסיה) אז קל זה לא יכול היה להיות. מה עוד שהיינו הקבוצה החמישית מבחינת התקציב בבניית סגל השחקנים!! ולמרות כל זה, סיימנו את הליגה במקום השני בטבלה.
הדבר היחיד שמנע מאיתנו לעלות ליגה מהמקום הראשון הייתה עונה חלומית של ספורטינג תל אביב שעלתה בצדק מהמקום הראשון״

העונה של בני הרצליה בליגה הייתה מרשימה מאוד, לצד קבוצות חזקות מאוד שגם סימנו למטרה לעלות ליגה בני הרצליה סיימה את העונה הסדירה במקום השני, מתחת לעולה ספורטינג ת״א עם 76 נקודות בקופה. בני הרצליה הציגה את ההתקפה השנייה בליגה מבחינת כיבושים ואת ההגנה השלישית בליגה מבחינת ספיגות.

הפסדתם בפנדלים לבית״ר כפ״ס במשחק הפלייאוף, איך אתה מסכם את המשחק?ֿ

״משחק הפלייאוף התחיל בשליטה מוחלטת של כפר סבא, ולקח לנו כ-15 דקות לצאת מההלם ולהתחיל לשחק כדורגל, השליטה עברה אלינו ועלינו ליתרון מוצדק. רק חבל שבשני המצבים הנוספים שהגענו אליהם במחצית הראשונה מול שוערה של כפ״ס לא כבשנו את השער השני שהיה גומר אותה מנטאלית והיה עושה לנו את המשחק ליותר קל. לצערי, נותרנו בעשרה שחקנים במחצית השנייה מה שהפך את המשחק לקשה עוד יותר, למרות ששיחקנו עד סוף המשחק בעשרה שחקנים עדיין היינו עדיפים על כפר סבא ולבסוף ספגנו שער שוויון ואחרי הארכה הלכנו לפנדלים. ידעתי בדיוק מי יהיו הבועטים שלי, ולא היה לי ספק שעומרי שקל יהיה הבועט הראשון והכי חשוב שלנו, לצער כולנו בבני הרצליה הפנדל לא נכנס והשוער עצר את הבעיטה, דבר שהכניס אותנו מעט ללחץ, וגרם גם להחמצה השניה, ואפשר לכפ״ס לנצח אותנו בבעיטות ההכרעה ולסיים עבורנו את העונה מוקדם מהצפוי״

מה היה סוד הקסם של הקבוצה עונה שגרם לכם לעשות דרך מרשימה?

״בני הרצליה זאת משפחה אחת גדולה, כל שחקן שהצטרף מיד הרגיש בבית, ההנהלה והבעלים של הקבוצה ישר מחבקים אותך פנימה ודואגים שלא יהיה חסר לכולם כלום, הכל באהבה ואכפתיות נהדרת!! ההנהלה דאגה לייצר שקט ורוגע ולאפשר לכולם ולי לעבוד במגרש בצורה הטובה והמקצועית ביותר ולהביא את היכולות שלנו למגרש״

איך התרשמת מליגה ג׳ שרון העונה?

”אנשים חושבים שליגה ג׳ זאת ליגה קלה, אבל ההיפך הוא הנכון, זאת ליגה מאד מאתגרת, נכון שיש קבוצות שהם ״טיול״ כי הם רק באים לשחק בשביל הכיף, אבל בכל ליגה יש לפחות עשר קבוצות שמשחקות כדורגל איכותי וטקטי ויש להם מאמנים נהדרים שיודעים את העבודה, ומקשים עליך לנצח אותם בסגירות טקטיות, והרבה עבודה קשה במגרש, ולא מאפשרים לך לנצח אותם בקלות. אגב, אין לי ספק, אחרי שראיתי לא מעט משחקים מהמחוזות השונים, מחוז השרון הוא המחוז הכי קשה בליגה ג׳״

האכזבה מפספוס עליית הליגה כבר נשארה מאחור וברעוז המנוסה כבר מסמן מטרות לקראת העונה הבאה, כאשר אם יתחברו הדברים הוא ימשיך לעונה נוספת בבני הרצליה וינסה גם בעונה הבאה להוביל אותה לעלייה. במידה ולא, הגיעו מס׳ הצעות מליגה א׳ ברעוז ישקול את דרכו.

שחר היכן נראה אותך בעונה הבאה?

״גם ההנהלה וגם אני מעוניינים להמשיך ולעבוד ביחד, הכל תלוי בהסכם העבודה החדש אבל זה עולם הכדורגל והכל יכול לקרות, ולכן אם דברים לא יסתדרו מאיזושהי סיבה, אני בטוח שאמצא קבוצה בליגה גבוהה יותר, כבר במהלך הליגה פנו אליי מספר קבוצות מליגה א׳ צפון, וסיפרו לי שעקבו אחרי במהלך העונה, אבל מאחר והתחייבתי לבני הרצליה לא הסכמתי לשבור את החוזה ולעבור.המטרה האישית שלי כרגע היא לאמן את קבוצת בוגרים של בני הרצליה עונה נוספת ולעזור לה לעלות לליגה ב׳, אם זה לא יסתדר אני מאמין שאסגור בקבוצה חדשה בליגה א׳.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן