פלייאוף ליגה ב׳ דרום: נורדיה מול נתיבות, עמישב פ״ת מול צעירי טירה

מחר (שישי) יערכו שני משחקים במסגרת גמר של כל מחוז בליגה ב׳. בדרום ב׳ נורדיה תארח את נתיבות ובדרום א׳ עמישב פ״ת את צעירי טירה. שתי המנצחות יפגשו שבוע לאחר מכן בגמר המחוזות

פלייאוף ליגה ב׳ דרום: נורדיה מול נתיבות, עמישב פ״ת מול צעירי טירה

[adrotate group="4"]

העונה הסדירה בליגה ב׳ סיפקה לנו הרבה עניין, ומס׳ קבוצות שחולמות לעשות עלייה. בליגה ב׳ דרום א׳ הפועל לוד כבר הבטיחה את מקומה בליגה א׳ ואילו בליגה ב׳ דרום ב׳ קריית מלאכי רשמה עלייה. בשתי המחוזות שאר הקבוצות שהעפילו לפלייאוף המשיכו לחלום על עליית ליגה, אך לחלקן החלום הסתיים בשבוע שעבר.

מחר (שישי) יערכו שני משחקים מסקרנים בסגרת גמר הפלייאוף של כל מחוז, אשר יכריעו את המשך המאבקים במסגרת משחקי הפלייאוף העליון

כחילה מחכה לאקסית: בית״ר נורדיה תארח את מכבי עירוני נתיבות

בעונה הקודמת נורדיה עוד שיחקה בליגה א׳, ואילו מכבי עירוני נתיבות הגיעה עד מרחק נגיעה מעליית ליגה במשחק מול מודיעין.מי שהוביל אז את נתיבות על הקווים הוא אהוד כחילה, שכעט ינסה לעשות עלייה מהפלייאוף עם בית״ר נורדיה. כחילה הוא שועל ותיק בליגה ב׳ את הליגה מקרוב, בנה קבוצה איכותית וחזקה שנשפה בעורפה של מלאכי לאורך כל העונה הסדירה.

במחזור הקודם במשחק קליל , נורדיה גברה על הפועל בני אשדוד שסיימה את דרכה בפלייאוף, וכעת היא תנסה לנצח את האקסית מנתיבות, שעשתה עונה סדירה טובה והצליחה להעפיל לפלייאוף. לצד חילופי המאמנים נראה שמוטי עטר הכניס רוח חדשה לקבוצה, שלא הבריקה על המגרש מול מ.כ ירושלים, אבל הצליחה להעפיל לשלב הבא אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים.

המפגש הראשון בין שתי הקבוצות בליגה הסתיים בתיקו מאופס ואילו בסיבוב השני נורדיה ניצחה 0-2.

המשחק יערך ביום שישי 13:45 במגרש הכדורגל עמק הארזים, המשחק יועבר בשידור ישיר ע״י צוות השידור של נורדיה

עמישב תנסה גם העונה: עמישב פתח תקווה תארח את צעירי טירה

גם בעונה הקודמת עמישבת פתח תקווה הגיעה למרחק נגיעה מעליית ליגה, במשחק מכריע מול הפועל קלנסווה. השנה היא תנסה לעשות זאת שוב יחד עם אוהד בוזגלו. שתי הקבוצות עשו עונה סדירה מרשימה מאוד, וכעת הם נפגשות במסגרת גמר המחוז של ליגה ב׳ דרום א׳.

עמישב מגיעה אחרי ניצחון 0-4 נהדר על המכתש גבעתיים בול הקבוצה של אוהד בוזגלו התפרקה על המגרש עם ארבעה שערים שהעלו אותה לשלב הבא, צעירי טירה ניצחון את הפועל מחנה יהודה 0-1 קטן גדול שאפשר להם לעבור לשלב הבא. על כר הדשר בסירקין צפוי להיות משחק לא פשוט בין שתי קבוצות שחולמות לעלות לגמר המחוזות.

בשני הסיבובים בליגה עמישב פתח תקווה ניצחה את טירה באותה תוצאה 1-2

המשחק יערך מחר (שישי) בשעה 13:30 במגרש הכדורגל בסירקין 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן