עושים לכם סדר: הפועל קלנסווה תחת ניהול חדש

בשבוע האחרון הזכויות של הפועל קלנסווה עברו לעמותת מועדון כדורגל קריית גת, המשמעות קלנסווה נקייה מחובות, וזכויות המועדון עברו לעמותה שקיימת מ2016. לא לידי אנשי עסקים למרות הפרסומים השונים, אלא לעמותה צנועה שמטרתה לקדם את ענף הכדורגל. על הצד הכספי הגזבר מתתיהו ביטון, את הצד המקצועי יוביל אמיר כהן

עושים לכם סדר: הפועל קלנסווה תחת ניהול חדש

[adrotate group="4"]

ביום 4/4/23 קבעה שופטת בית המשפט המחוזי עירית ויינברג כי ניהול קבוצת הפועל קלנסווה תעבור לידי עמותת מועדון כדורגל קרית גת. כידוע עמותת אלהלי כדורגל הרשומה בהתאחדות לכדורגל כגוף המנהל של הפועל קלנסווה והגוף שחתם הסכמים עם שחקנים מאמנים וכל מי שקשור לקבוצה נקלעה לחובות כבדים. כתוצאה מהיקף החובות פנה עו"ד אופיר רונן לבית המשפט בבקשה לפירוק עמותה.

בית המשפט נענה לבקשתו של עו"ד אופיר רונן המייצג את מרבית התובעים נגד הקבוצה ומינה את עו"ד אילן מדוויר כמפרק זמני לעמותה .עו"ד אילן מדוויר פרסם במדיה מכרז לרכישת קבוצת הפועל קלנסווה, למכרז ניגשו 2 חברות שונות ועמותת מועדון כדורגל קרית גת.

התנאי העיקרי של עמותת מועדון כדורגל קרית גת היה לקבל את הקבוצה נקיה מחובות ומהתחייבות ועל כך היה עיכוב בחתימת חוזה כאשר לבסוף סעיף זה נחתם בחוזה בין העמותה לבין המפרק וקיבל תוקף פסק דין של השופטת עירית ויינברג מבית המשפט המחוזי וזאת לאחר שהכונס הרשמי ורשם העמותות לא הביעו התנגדות למכירה בתנאי ההסכם כפי שנחתמו.

לאור כך עמותת הכדורגל מועדון כדורגל קרית גת קיבלה לידיה את הפועל קלנסווה נקיה מחובות והתחייבות. בעמותת קרית גת לא חיכו רבות וכבר עוד באותו יום כשעתיים לאחר פסק הדין מהמחוזי,פרסמו הודעה רשמית באמצעות דף הפייסבוק ובקבוצת הווטסאפ של השחקנים המאמנים והמנהלים כי כל ההסכמים שהם חתמו עם העמותה הקודמת ונציגיה בטלים ומבוטלים וכי על כל אחד לחתום הסכם חדש מול העמותה החדשה.

משמע הדבר שנכון להיום כל השחקנים והצוות ללא חוזה וללא התחייבות כספית מצד עמותת קרית גת אשר התחייבה בפני בית המשפט לשאת באחריות הקבוצה החל ממועד פסק הדין 4/4/23 (כך שלכאורה נכון ליום הוצאת המכתב לעמותה אין התחייבות כספיות כלפי מי מהקבוצה שחתמו עם ההנהלה הקודמת).

עמותת כדורגל קריית גת, פועלת 2016  ולמרות הפרסומים השונים מאחוריה אין אנשי עסקים. ובתוך העמותה מס׳ אנשים שרוצים לקדם את ענף הכדורגל וראו בקלנסווה פוטנציאל אדיר. מי שיוביל את הצד הכספי הוא הגזבר מתתיהו ביטון, ובצד המקצועי נציג העמותה אמיר כהן.

נציג העמותה אמיר כהן הגיע ערב החג,בירך את השחקנים בחג פסח שמח ואף השחקנים קיבלו שי לחג. כמו גם נציג העמותה הסביר לשחקנים את את משמעות פסק הדין ומשמעות הדבר והבטיח לאחר חג הפסח לשבת עם שחקן שחקן.

כמו כן,  גם בצורה גלויה טען בפני השחקנים שאין הוא מבטיח שעמותת מועדון כדורגל קרית גת תבוא בחוזה עם כולם ואין הוא מבטיח שהשחקנים יקבלו את אותם תנאים שההנהלה הקודמת חתמה. אין ספק שההתנהלות הקודמת היא זו שהביאה את עמותה למצב של פירוק ואין בכוונת עמותת קרית גת להגיע לאותו מצב.

לעניין השם קריית גת חשוב להבהיר ששם העמותה נתון לשינוי בבקשה לרשם העמותות, ואין הדבר אומר שמעתה שם הקבוצה ישתנה או שמה הקבוצה תעבור לקרית גת.

מעמותת קרית גת נמסר: "כל עוד עיריית קלנסווה ואנשי העסקים בעיר יעזרו ויתמכו כלכלית בהפעלת הקבוצה המצב ישאר כך, והקבוצה תישאר הפועל קלנסווה ותמשיך להביא ייצוג הולם לעיר ולתושבים"

עוד נמסר בעניין ניהול הקבוצה: "לעמותה אין אנשי עסקים , העמותה היא עמותה צנועה שפועלת משנת 2016 , אין בה אנשי עסקים , כולם בעמותה עושים עבודתם מהלב למען הכדורגל , אנשי העמותה הם אנשי ניהול טובים שיודעים לנהל וכך יהיה , מתי ביטון ימשיך לנהל את העמותה כספית ומתוקף תפקידו כגזבר העמותה ימשיך לדאוג שהעמותה לא תחרוג בהתחייבויות הכספיות שלה ,מה שאומר שהוא לא יחתים אף גורם ללא בטחות וערבויות כספיות , בצד המקצועי יהיה אמון אמיר כהן שמכיר היטב את הקבוצה ואת הליגה , עו"ד אוהד כהן ושמעון אדרי ילוו את הקבוצה ואת העמותה בצד המשפטי כאשר יועצת המס רויטל בן ארי תהיה אמונה על ניהול תקין״

לסיכום: אין ספק שהפועל קלנסווה היא פונטנציאל אדיר וכעת שהיא נקייה מכל חוב , נותר לראות לאן פני הקבוצה

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן