ארז בלפר נעדר מהמשחק של שעריים, ששוב לא מצליחה לנצח ומסתבכת בתחתית

המפגש בין הפועל כפר שלם למכבי שעריים סיפק לנו לא מעט אירועים. ארז בלפר טס עם נבחרת הנשים ולא עמד על הקווים במשחק קריטי, ניב ווהבה הורחק בצהוב שני שנוי במחלוקת שעורר מהומה במגרש, טל איילה החמיץ פנדל וגם סירב לצאת כחילוף. ובסיום ניצחון של נועם שוהם וחניכיו, שעריים ניסתה להשוות זמנית, אבל לבסוף הפסידה

ארז בלפר נעדר מהמשחק של שעריים, ששוב לא מצליחה לנצח ומסתבכת בתחתית

[adrotate group="4"]

המחזור ה-28 הפגיש למפגש קצוות את הפועל כפר שלם ואת מכבי שעריים. מצד אחד החבורה של נועם שוהם שחולמת לעלות ליגה ולצמצם את הפער מהמקום הראשון בו נמצאת מכבי הרצליה, כאשר למולה מכבי שעריים שנלחמת על חייה בליגה. בסיום במשחק רב אירועים הפועל כפר שלם גברה 1-2 על מכבי שעריים שממשיכה להסתבך. הכפר מנצלת את המומנטום לצמצם את הפער בצמרת, משום שמכבי הרצליה סיימה בתיקו בדרבי מול הפועל הרצליה.

לאירועי המשחק:

המפגש בין הקבוצות סיפק לנו לא מעט אירועים, בעיקר לאור העובדה ששתי הקבוצות היו צריכות את הנקודות, כל אחת בעקבות המטרות שלה. האירוע הראשון הוא חסרונו של ארז בלפר, שהגיע לפני מס׳ מחזורים לקבוצה ויותר נעדר מאשר עמד על הקווים. מעבר לשלושת ההרחקות שהוא הביא איתו בירושה מהפועל רמת גן, כעת הוא גם טס לחו״ל עם נבחרת הנשים ונאלץ להחמיץ משחק קריטי.

במהלך המשחק ועל כר הדשא היה לנו אירוע תמוה, לאחר שבלמה של כפר שלם ניב ווהבה הורחק בצהוב שני שנוי במחלוקת, אפילו אנשי שעריים היו הומים מהוצאת הכרטיס הצהוב השני, וזאת בזמן שהוא שרוע פצוע על הדשא כשרגע לפני אדיר חליפה נכנס בשחקן, השופט בחר להרחיק דווקא את ווהבה.

כתוצאה מההחלטה של השופט, ראשי כפר שלם נכנסו למגרש משום שהם לא הבינו על מה הכרטיס הצהוב השני ונוצרה מהומה גדולה על כר הדשא. כמו כן, טל איילה שימש כקפטן עקב חסרונו של איתן אהרון, הוא החמיץ פנדל מהנקודה הלבנה. וכשהתבקש לצאת כחילוף, הוא סירב לצאת מהמגרש.

גם כדורגל היה לנו…

ֿאופק עובדיה היה זה שהעלה את הפועל כפר שלם ליתרון (28), שהחזיק שתי דקות בלבד כי בדקה ה-30 עמית שפירא הצליח להשוות זמנית. בכפר לא וויתרו, בעיקר כשבמקביל אליהם מכבי הרצליה הייתה בקרב צמוד מול הפועל הרצליה ובכפר ידעו שהם חייבים את הנקודות. חי בוזגלו סגר עניין עם השני של כפר שלם וקבע את תוצאת המשחק.

 

לא ברור למה שעריים הביאה את בלפר, אם הוא כל הזמן נעדר (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

לסיכום: לא ברור מדוע מכבי שעריים ממשיכה לעשות טעויות קריטיות, ומדוע היא החתימה את ארז בלפר אם הוא לא נוכח במשחק קריטי כשהקבוצה בסכנת ירידה. ארז מאמן מצוין, אבל הוא הגיע לשעריים עם ירושה של 3 הרחקות מרמת גן וכעת נאלץ לטוס עם נבחרת הנשים אותה הוא מאמן. שעריים הפסידה במשחק שבו היא הצליחה להשוות, וקבוצת תחתית שנלחמת על חייה חייבת מאמן חזק על הקווים.

כמו כן, גם הוצאת הכרטיס הצהוב השני לבלם ניב ווהבה הייתה תמוהה ושנויה במחלוקת, החלטה שגרמה לבלאגן במגרש. טל איילה, אומנם ענד את סרט הקפטן במגרש עקב חסרונו של איתן אהרון, אך הוא לא התנהג כמו קפטן, כי כשמאמן החליט על חילוף אין סיבה להתווכח. לבסוף טל הבין את עצמו ויצא מהמגרש. ולסיום, תוצאה מצוינת עבור כפר שלם, בעיקר בזמן שמכבי הרצליה מצליחה לקחת נקודה אחת בלבד בדרבי מול הפועל הרצליה.

מצבה של שעריים בכי רע, הקבוצה ממשיכה להסתבך בתחתית הבוערת כשנכון לעכשיו היא במקום שמוביל למשחקי המבחן, ואם היא אכן תסיים שם את העונה הסדירה יהיה לה קשה מאוד, כי בליגה ב׳ יש קבוצות חזקות שחולמות על עלייה.

 

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

שלומי והבה חחחח ירדת למחרת אתה כותב כתבה ורושם מערכת דריבל חחחחח פינוקיו

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן