קרדיט: עירוני כסייפה שבה לפעילות

הערעור של עירוני כסייפה התקבל, הקבוצה שבה לפעילות

כפי שפורסם לראשונה אתמול (שלישי) באתר דריבל,מועדון הכדורגל עירוני כסייפה התבשר על כך שהוא עומד בפני הפסקת פעילות. יו״ר המועדון עדנאן אלעמור הגיש היום (רביעי) מכתב ואת המסמכים המעידים על כך שפסק הבורר שולם וכסייפה שבה לפעילות. עדנאן אלעמור בתגובה: ״זה לא הגיוני, אנחנו שילמנו את הפסק בורר הייתה פה טעות״

קרדיט: עירוני כסייפה שבה לפעילות

הערעור של עירוני כסייפה התקבל, הקבוצה שבה לפעילות

[adrotate group="4"]

אתמול (שלישי) כפי שפורסם לראשונה באתר דריבל התקבלה החלטה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כי מועדון הכדורגל עירוני כסייפה עומד בפני סעיף של אי קיום מוסד שיפוטי ובעקבות כך כסייפה תפסיק את פעילותה, משמע ניצחונות טכנים לכל יריבותיה לשלושת המשחקים הבאים והפסקת פעילות עד לחודש יולי.

דרמה בליגה א׳ דרום: הפסקת פעילות לעירוני כסייפה

יו״ר עירוני כסיפה עדנאן אלעמור, נדהם לראות באמצעות אתר ״דריבל״ את הכתבה על הפסקת הפעילות ואמר: ״זה לא הגיוני, אנחנו שילמנו את הפסק בורר הייתה פה טעות״

במהלך היום (רביעי) בשעה 10:50, יו״ר עירוני כסייפה עדנאן אלמעור פנה במכתב לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, ובו ביקש לבטל את פסק הבורר מאתמול (שלישי) הפסקת הפעילות של הקבוצה.

במכתב נטען כי חלה טעות וחוב הבוררות אשר נפסק כנגד כסייפה, שולם מבעוד מועד. הצדדים היו צריכים לעדכן את ההתאחדות ולאור כך שלא עודכן, התקיים דיון בהיעדר נציגות מכסייפה.

למכתב של כסייפה צורפו מכתבים המעידים, כי אכן פסק הבורר שולם. נשיאות בית הדין העליון קיבלה את הערעור והחזירה את כסייפה לפעילות משמע כסייפה תשחק ביום שישי הקרוב כמתוכנן כנגד בית״ר ת״א בת ים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן