הפועל הרצליה היא מחזיקת גביע האזורים לעונת 22/23

הפועל הרצליה ובני זלפה שעשו דרך ארוכה כל אחת במחוז שלה, במסגרת גביע האזורים. נפגשו אמש (שלישי) לגמר המכריע ובסיומו ניצחון אדיר לחבורה של ארז בנודיס, עם חילופים מנצחים בדמותם של הכובשים: תומר בנבנישיתי ומולאט גברה. הרצליה הניפה גביע וגם זכתה בפרס על סך 60 אלף ש״ח

הפועל הרצליה היא מחזיקת גביע האזורים לעונת 22/23

[adrotate group="4"]

גביע האזורים הוא מפעל שקיים משנת 1999, לא הרבה מכירים אותו. זהו מפעל של אופ״א והוא מיועד לקבוצות אירופאיות ונערך אחת לשנתיים.

הקבוצות שבד״כ נשלחות למפעל אלו קבוצות מהליגות הנמוכות , שהגיעו לשלבים מתקדמים בגביע המדינה בכדורגל.

לאורך כל הטורניר משתתפות 32 קבוצות מליגה א׳ ו-6 קבוצות נבחרות מליגה ב׳, כאשר הזוכה בגמר מקבלת פרס כספי ואת ההזדמנות לייצג את ישראל באירופה.

הקבוצות שהגיעו לגמר השנה הן הפועל הרצליה מליגה א׳ דרום ובני זלפה מליגה א׳ צפון, הפעם עמד על פרס כספי בלבד של 60 אלף ש״ח.

לצפייה בשידור של המשחק:

 

הנציגה האחרונה שזכתה בגמר הייתה בקעת הירדן, כאשר אתמול (שלישי) שתי הקבוצות שהצליחו לעשות דרך ארוכה עד לגמר הפועל הרצליה ובני זלפה, נפגשו לקרב מכריע.

זלפה בעונה אדירה וצפויה גם להתברג בפלייאוף העליון. קבוצה איכותית, אגרסיבית עם שחקנים פיזיים שיודעים לעשות את העבודה על המגרש, ובדרך בשלבים המוקדמים של המפעל היא ניצחה גם את יריבותיה לצמרת מ.ס צעירי כפר כנא, הפועל רעננה ובני שפרעם.

הרצליה בעונה אדירה בליגה א׳ דרום, כאשר לאורך כל הסיבוב הראשון היא הייתה בצמרת במקום הראשון בטבלה עם הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים. הרצליה גברה בדרך על מרמורק, הפועל לוד שהעפילה לליגה א׳ ואפילו את כפר שלם.

המשחק נפתח בקצב טוב וראינו על כר הדשא הנעת כדור טובה של הרצליה, שלחצה את זלפה מהפתיחה, אך נאלצה להיפרד מאדיר רוטשטיין שמתח שריר כבר בתחילת המשחק.

תוך כדי תנועה זלפה נכנסה למשחק, אבל הרצליה שלטה בכדור וגם הגיעה להרבה מצבים אך הרבתה להחמיץ. אלירן מילשטיין רשם מחצית ראשונה נהדרת, אמיר אבלס (פיצי) הצטיין על המגרש.

מי שרשם הופעה נהדרת בין קורות השער הוא אחמד שיבל השוער, שלקח הצלות בטוחות, כאשר בסיום המחצית הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו מאופס.

פתיחת המחצית השנייה הייתה דווקא של זלפה, שלמדה תוך כדי תנועה את הרצליה ועשתה התאמות. הרצליה החלה לבצע חילופים וחיפשה את השער הראשון במשחק.

אין ספק שלבסוף החילופים של ארז בנודיס השתלמו, כי תומר בנבנישתי שנכנס כמחליף כבש את הראשון והעלה את הרצליה ליתרון שנשמר עד לסיום התשעים ותוך כדי תוספת הזמן, מולאט גברה החילוף השני הצטרף לחגיגה סגר עניין.

הפועל הרצליה גברה על בני זלפה שהציגה משחק נהדר, והרצליה היא מחזיקת גביע האזורים לעונת 22/23. מעבר לתואר ולגביע, היא גם זכתה בפרס כספי על סך 60 אלף ש״ח.

ארז בנודיס המאמן המנצח בסיום: ״אני חושב שאנחנו בין הקבוצות הבודדות שהתייחסו למפעל הזה מהרגע הראשון ברצינות, עבדנו קשה וכל הזמן עלינו עם הרכב מלא לפעמים זה גם פגע בנו בליגה, אבל בסוף לקחנו את הגביע״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן