התרסקות: בקעת הירדן גברה 0-2 על מכבי יבנה שיוצאת מתמונת הפלייאוף

מכבי יבנה, שנבנתה במטרה לעלות ליגה ממשיכה להציג מגמת התרסקות, באחד מהתקציבים הגדולים בליגה. זאת שלאחר שאתמול (שלישי) רשמה הפסד מאכזב לבקעת הירדן , כאשר נכון לעכשיו היא מחוץ לפלייאוף

התרסקות: בקעת הירדן גברה 0-2 על מכבי יבנה שיוצאת מתמונת הפלייאוף

[adrotate group="4"]

מכבי יבנה מליגה א׳ דרום שמתנהלת כמו קבוצת מתנ״ס, ממשיכה להציג מגמת התרסקות, כאשר הקבוצה שמתוקצבת ע״י עירייה נבנתה באחד מהתקציבים הגדולים בליגה במטרה לרשום עלייה, אך נראה שגם חלום הפלייאוף הולך ומתרחק ממנה.

לפי הערכה משוערת התקציב של מכבי יבנה עומד העונה על כ2.2 מיליון ש״ח, כאשר בעיריית יבנה שתומכת כלכלית בקבוצה ציפו לראות את יבנה מתמודדת חזק על עלייה. הרי בשביל לעלות לפלייאוף לא מחתימים שחקנים כמו: אוהד אדלשטיין, עידן אדהנני, עדי נמני, יגיל אוחנה ושחקנים חזקים נוספים.

יבנה, ממחזור למחזור ממשיכה עם אותה הנמכת ציפיות מביכה וזאת אחרי שהקבוצה ששמרה על השלד שלה מהעונה הקודמת, לא הצליחה להוות פקטור משמעותי בצמרת הליגה, והמשיכה לתרץ בכל מקום כי היא בכלל נבנתה לפלייאוף.

אם נודה על האמת, יבנה פשוט לא נראת טוב הקבוצה מציגה יכולת חלשה מאוד לאורך העונה והיא איבדה נקודות במקומות חשובים וזה אולי המועדון היחידי בליגה שלא ביצע זעזוע על הקווים לא ברור מדוע. הרי קבוצה שמתנהלת מכספי ציבור צריכה גם להוכיח בסופו של דבר שהפעילות שבה העירייה משקיעה תקציבים גם מצליחה, אבל יבנה ממשיכה להתרסק.

הזעזוע היה צריך להגיע מזמן, ולא ברור מדוע יוסי זוזוט המשיך לקבלת קרדיט עונה אחרי עונה, עם תירוצים של אנחנו מראש כיוונו לפלייאוף, אבל מי שמספר סיפורים לקהל שלו בסוף לא רואה עלייה וגם לא פלייאוף.

אתמול (שלישי) יבנה יצאה למשחק חוץ מול בקעת הירדן שחלמה לרשום ניצחון, כאשר מאמן הקבוצה הצהיר בכל מקום שיבנה תהיה חזק בתמונת הפלייאוף, אבל חלומות לחוד ותוצאות לחוד.

בקעת הירדן שנבנתה בתקציב נמוך יחסית, ממשיכה לרשום עונה ענקית. אוהדי יבנה קיוו להגיע לחג עם ניצחון, אך בקעת הירדן  הציגה יכולת נהדרת וניצחה את יבנה במשחק משערים של לני טייב ויוסי סלליך. נכון לעכשיו יבנה מחוץ לתמונת הפלייאוף, אחרי הניצחונות של הבקעה ומ.ס דימונה.

מכבי יבנה מודל 22/23 היא ביזיון מקצועי אחד גדול! ולא ברור מדוע ראש העיר התעקש להחזיר את יוסי זוזוט שכבר התפטר. מכבי יבנה מתנהלת כמו חוג והכישלון הוא על ראש עיריית יבנה, יוסי לגזיאל ויוסי זוזוט. מאמנים כמו זוזוט, לא מקדמים את מעמד המאמן, הוא היה צריך לשמור על כבודו ולהתפטר מזמן.

ולסיכום ווהבה אומר: שלושה מחזורים לסיום העונה מכבי יבנה שמתנהלת כמו קבוצת מתנ״ס מחוץ לפלייאוף, ובתקציב כזה מישהו צריך לתת את הדעת על כך, ואיזה מסכנים האוהדים.ראש עיריית יבנה, אם ככה אתה שולט בניהול הקבוצה, אני לא רוצה לדעת איפה יבנה תהיה עוד חמש שנים.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן