קרדיט: אדהם זועבי משאיר את סנדלה גלבוע בליגה (צילום: פרטי)

הגלבוע נשאר על המפה

סנדלה גלבוע הייתה מועמדת וודאית לירידת ליגה, אבל בתום עונה סדירה בליגה ב׳ המאמן אדהם זועבי מצליח להשאיר את הקבוצה בליגה למרות כל הקשיים ובאפס תקציב

קרדיט: אדהם זועבי משאיר את סנדלה גלבוע בליגה (צילום: פרטי)

הגלבוע נשאר על המפה

[adrotate group="4"]

סנדלה גלבוע מליגה ב׳ חגגה הישארות בליגה,זאת אחרי עונה מלאת תהפוכות וקשיים, עם אפס תקציב וללא תמיכה מהמעוצה איזורית גלבוע למרות שהיא הקבוצה היחידה שנשארה בגלבוע ובכפרים.

סנדלה הייתה מועמדת וודאית לירידת ליגה, אבל הכל השתנה שבוע לפני סגירת חלון ההעברות. ההנהלה החתימה את המאמן המקומי אדהם זועבי, שהוא נחשב לשועל במאבקים שיש בהם לחץ שרשם בעבר הישגים מרשימים עליית ליגה עם הפועל פרדיס ביחד עם המאמן פאיד חסון והשאיר את צעירי טייבה עם המאמן עיסא נגידאת.

אדהם לא חיכה הרבה זמן וחיפש שחקנים שישבו בבית ללא קבוצות, כדוגמת אחד החלוצים הכי טובים בליגות הנמוכות מיזר זועבי ששיחק בקבוצת הוותיקים של סולם, צירף את אח שלו הקשר סולטן זועבי הכוכב של ליגה ב׳ וצירף את הבלם הוותיק מועין נגאר והמגן מגד עבדו ואת המגן עם הפוטנציאל עלי זועבי ששיחק בשפרעם ועוד צעירים שלא קיבלו דקות.

כמו כן,עם השלד הקיים חמזה זועבי הבלם אחמד זיאדאת והחלוץ המצויין מהנא ראדי, ושחקנים צעירים מליגה א בדמות החלוץ המבטיח גורג חורי שגדל במכבי חיפה ושיחק בהפועל כפר קנא והקשר האחורי הצעיר רגא אלבאש ביחד עם שחקנים וותיקים בקבוצה ושמר על השוער המצויין חסן עזאם שהיה מבוקש בליגה א.

אדהם הצליח לבנות קבוצה חזקה שהשאירה אותם בליגה ב.
כאשר הוא אומר ״כנגד כל הסיכויים הצלחנו להשאר בליגה״ , כאשר הוא מספר: ״המאבק היה עיקש וצמוד לקח לי הרבה זמן עד שהקבוצה התייצבה והתגבשה והתחילה לצבור נקודות ולהוות יריב חזק לכל הקבוצות, רוב השחקנים היו בלי הכנות ועם כושר מאד לקוי, ממש הדגש היה בכל האימונים על שיפור הכושר הגופני והגיבוש הקבוצתי עד שהצלחתי בתקופה קצרה להכניס את הקבוצה לכושר משחק ואז התחלנו לשחק כדורגל.עם הניסיון שלי ושל חלק גדול מהשחקנים הצלחנו להשאר בכבוד״

עוד הוסיף אומר זועבי: ״תודה רבה להנהלה על התמיכה במיוחד לעלי זועבי ועמאד עמורי שעבדו מסביב לשעון ועזרו בתנאים מינמלים בכדי להשאיר את הקבוצה, מגיע גם תודה ענקית לזכי אהרוניאן המנהל המיקצועי במחלקת הגלבוע והאחראי על המתקנים שתמיד עזר ונתן דחיפה להמשכיות שלנו וכמובן מגיע כבוד ענק לשחקנים שנלחמו התאמנו ושיחקו מכל הלב עם משכורות זעירות״.

לסיכום: ״אני יכול להגיד שההשארות של סנדלה גלבוע היא בגדר נס בלתי מובן, הישג מרשים לקריירת האימון שלי ממש ההשארות היתה הישג גדול ויותר מתוק מעליית ליגה. הגלבוע על המפה נתראה בעונה הבאה ורמדאן קרים״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן