יש לנו פלייאוף: נקבעו זהות העולות לפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳

העונה הסדירה בליגה ב׳ דרום ב׳ הסתיימה באופן רשמי אתמול (שישי), ואחרי העפלתה של קריית מלאכי לליגה א׳, נקבעו זהות העולות לפלייאוף העליון. בית״ר נורדיה שנשפה בעורפה של מלאכי, מ.כ ירושלים שחולמת על עלייה, מכבי עירוני נתיבות והפועל בני אשדוד

יש לנו פלייאוף: נקבעו זהות העולות לפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳

[adrotate group="4"]

זו הייתה אחת העונה האטרקטיביות ביותר בליגה ב׳ דרום ב׳, עונה שסיפקה לנו הרבה עניין ומאבקים חזקים בצמרת ובתחתית. לבסוף מכבי עירוני קריית מלאכי עשתה את הבלתי יאומן, ועלתה לליגה א׳ דרום אחרי משחק צמוד מול נורדיה. אתמול (שישי) שוחקו המחזור האחרון שנעל את העונה הסידה בליגה ב׳ דרום ב׳ ולהלן העולות לפלייאוף.

מקום 2- בית״ר נורדיה:

בין עצים בעמק הארזים משחק לה בית״ר נורדיה, בעונה הקודמת היא ירדה לליגה ב׳ דרום ב׳ ושמה למטרה לעלות ליגה תוך עונה אחת בלבד. לשם כך היא הביאה את הסמל הבית״ר אהוד כחילה, אחד המאמנים הטובים בליגה ב׳ ומי שמכיר את הליגה ואת הסגנון בה מקרוב. בנורדיה החליפו את מרבית הסגל והחתימו שחקנים איכותיים שעשו את ההבדל. לצד קהל תומך, אג׳נדה מסקרנת ומאבקי צמרת, נורדיה סיפקה לנו הרבה עניין העונה, לא תמיד בכדורגל הכי יפה אבל אין ספק שאהוד כחילה יודעת להוביל קבוצות לצמרת. וכעת, היא תנסה לעלות מהפלייאוף אך מצפים לה מאבקים לא פשוטים.

מקום 3- מ.כ ירושלים: 

יש לנו ייצוג נוסף בפלייאוף מבירת ישראל, הלא היא מ.כ ירושלים. הקבוצה והדרך, מועדון מיוחד שבוחר את השחקנים שלו לפי ערכים ולא רק לפי היכולת שיש להם ברגליים. מ.כ ירושלים חלמה על עלייה, אך בתחילת העונה הדברים לא התחברו כמצופה במועדון. תוך כדי תנועה הוחלפו שחקנים והגיעו חדשים וגם אסי ברוכיאן הגיע לעמדת המאמן, ותוך כדי תנועה ראינו קבוצה איכותית, התקפית שלא עושה חיים קלים לליגה. גם מ.כ ירושלים חולמת לעלות מהפלייאוף.

מקום 4- מכבי עירוני נתיבות:

נתיבות שוב מצליחה להעפיל לפלייאוף גם העונה, וזה השיג גדול בשביל הקבוצה בעיקר לאור העובדה שהיא לא נבנתה בתקציב גדול, אך היא שמרה על הסגל מהעונה הקודמת וזה המשיך לרוץ יפה גם העונה. והיא לאט לאט הצליחה לסלול את מקומה לחמישייה הראשונה. סתיו אלימלך פתח העונה על הקווים, מוטי עטר החליף אותו לפני מס׳ מחזורים ויהיה בהחלט מעניין לראות את נתיבות בפלייאוף גם העונה.

מקום 5- הפועל בני אשדוד:

הפתעת העונה ללא ספק, הקבוצה שרק עלתה ליגה הצליחה לעשות עונה סדירה פנטסטית כל הדרך עד לפלייאוף העליון, בעונתה הראשונה בליגה ב׳ ועל כך מגיע שאפו אדיר לירון חבושה ורמי חרדון. אשדוד הסתכלה לכל קבוצה בלבן של העיניים לאורך כל העונה, סיפקה לנו כדורגל התקפי ואטרקטיבי וגם כבשה לא מעט שערים. אשדוד היא בהחלט תוספת מעניינת לפלייאוף.

משחקי הפלייאוף: 

מקום שני יפגוש את מקום חמישי, ומקום שלישי יפגוש את מקום רביעי. משמע בית״ר נורדיה תפגוש את בני אשדוד, ומ.כ ירושלים את נתיבות. לאחר המשחקים שתי המנצחות יפגשו ביניהן כאשר מי שסיימה גבוה יותר בסיום העונה הסדירה היא תהיה המארחת. מי שתנצח תצא לגמר המחוזות מול המנצחת מהמחזור של ליגה ב׳ דרום א׳, המנצחת מביניהן תלך למשחקי מבחן מול קבוצה מליגה א׳.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן