ניצחון ענק לקלנסווה, מהומות בבועיינה

קלנסווה גברה על בועיינה בקרב תחתית 0-1, כאשר במחצית הורחק בכרטיס אדום מאמן בועיינה שאדי חמודה. אוהדי בועיינה לא אפשרו את יציאת הפועל קלנסווה בסיום והקבוצה נאלצה להסתגר בחדר ההלבשה בחסות המשטרה

ניצחון ענק לקלנסווה, מהומות בבועיינה

[adrotate group="4"]

היום (שישי) נפגשו לקרב תחתית לוהט הפועל קלנסווה והפועל בועיינה כשבסיומו גברה האורחת מקלנסווה 0-1 על הקבוצה המקומית. ניצחון גדול שהעלה את הפועל קלנסווה מליגה א׳ צפון מעל בועיינה, כאשר לקלנסווה 30 נקודות ובעויינה עם 29 נקודות.

איתי סויסה ניצל טעות קריטית בהגנת בועיינה וקבע 0-1 חשוב מאוד לקבוצה מהמשולש, השער קבע את תוצאת המשחק כבר במחצית הראשונה.

בהפסקת המחצית נרשמו מהומות בין הקבוצות, כאשר המוהמות זכו להתייחסות מצד השופט שהחליט להרחיק את שאדי חמודה, מאמן בועיינה בכרטיס אדום ואף הוציא כרטיס צהוב לשחקן קלנסווה איתי סויסה.

לטענת נוכחים במקום, מאמן בועיינה שאדי חמודה, טען טענות חמורות לגזענות כלפיו מצד שחקני קלנסווה ואף הוסיף שהותקף לכאורה ע״י אחד מהשחקנים וניסה להרחיק אותו ולכן גם ספג הרחקה.

המחצית השנייה הייתה בחסות ההתסגרות של הפועל קלנסווה, והנסיונות להשוות מצד הפועל בועיינה אך זה לא צלח. תוצאת סיום המשחק גרמה לזעם רק בקרב אוהדי הפועל בועיינה ואנשי הנהלת המועדון, אשר הביאו את קלנסווה להסתגר בחדרם תחת אבטחת משטרה במקום ולא אפשרו להם לצאת.

תגובת רמי ג׳ורנו מאמן קלנסווה: ״ניצחון ענק במגרש קשה, 3 נקודות חשובות ויקרות במסע הישארות שלנו בליגה א׳, זה עדין לא נגמר ועבודה קשה לפנינו מסתכלים קדימה למשחק הבא״

תגובה מאמן בועיינה שאדי חמודה: ״המצב שלנו לא משהו הם ניצחו אותנו כשלא הגיע להם, חטפו את הכדור והבקיעו גול ואח״כ לא נגעו בכדור כל המשחק במשך 90 דקות״

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן