קרדיט: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון

המילונים לפח: דימונה ושעריים נפרדו בתיקו, שחקני דימונה התעמתו עם אוהדי שעריים

מ.ס דימונה ממשיכה להביך את עצמה עם תיקו נוסף,הפעם מול מכבי שערים שנמצאת בסכנת ירידה. שעריים עלתה ליתרון ואף יכלה להגדיל את התוצאה, דימונה רק הצליחה להשוות. כאשר נכון לעכשיו היא מתרחקת מהפלייאוף. שחקני דימונה התעמתו עם אוהדי שעריים

קרדיט: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון

המילונים לפח: דימונה ושעריים נפרדו בתיקו, שחקני דימונה התעמתו עם אוהדי שעריים

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה של רומן זולו ממשיכה להביך את עצמה רגע לפני סיום העונה, ואחרי התיקו עם שמשון כפר קאסם במחזור הקודם היא רושמת תיקו נוסף עם מכבי שעריים שנלחמת על חייה בליגה.

דימונה בניגוד לקבוצות אחרות שכבר איבדו עניין בליגה, הייתה צריכה את הנקודות עקב הניצחון של בקעת הירדן אתמול על ירמיהו חולון, אך דימונה שוב מפשלת במאני טיים ומצליחה לחלץ נקודה משעריים החלשה שעבורה זהו תיקו שכולו ניצחון. עמית שפירא העלה את שעריים ליתרון (22), שעריים אף הייתה קרובה להגדיל את ההיתרון, אך משה אסולין הצליח לצמק את התוצאה (65) אור אשכולי הורחק בסיום.

אוהדי שעריים שנכחו במגרש טענו כי הם באו בטענות לשופט בנוגע להחלטות שיפוטיות לאורך המשחק, וספגו לכאורה קללות משחקי דימונה שלטענתם האוהדים התעמתו איתם.

ראש חוג האוהדים של מכבי שעריים חן זיגדון תוקף בחריפות את שחקני דימונה בסיום ואמר: ״בושה וחרפה שיש שחקנים בדימונה שמקללים את הקהל של שעריים. בכלל לא באנו אליהם בטענות, באנו בטענות לשופט היה משחק ספורטיבי מה הם מקללים אף אחד לא רוצה מתנות, הם נלחמים על הפלייאוף אנחנו על החיים. למה הם מקללים את הקהל שלנו״

אוהד נוסף של שעריים אמר: ״עדיף ששחקני דימונה יסתכלו על עצמם, כי בשכר שהם מקבלים ולא מביאים תוצאות זו בושה״

לסיכום: בתחילת העונה בדימונה הצהירו על עליית ליגה והשקיעו מיליונים לשם כך, תוך כדי תנועה כשזה לא עבד ודימונה השיגה בעיקר תוצאות תיקו והתקשתה לאסוף נקודות דיברו על פלייאוף וגם עכשיו דימונה בספק לפלייאוף.

זה בושה וחרפה ששכר השחקנים עומד על מיליונים והקבוצה בקושי נכנסת לפלייאוף זהו כישלון אדיר, הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה בדימונה ויגיד סטופ לביזיון ולכישלון של הכדורגל בדימונה שחווה כמה שנים רעות בכדורגל. כל שנה כמעט 3 מיליון שקלים אם לא יותר נזרקים לפח, לא חבל על הכסף הזה? למה לא עשו בכסף הזה דברים נכונים וטובים למען העיר דימונה.

איך יכול להיות שהפועל הרצליה ובקעת הירדן עם תקציב של 800 אלף שכר שחקנים לפניהם בטבלה? ובכלל כל החמישה הראשונה בטבלה עם תקציב נמוך משל דימונה. מכבי הרצליה עולה ליגה עם תקציב של שכר שחקנים של מיליון ש״ח. המיקום של דימונה בדרום כבר לא תירוץ, בתקציבים כאלה דימונה צריכה להביא תוצאות. בשביל פלייאוף לא צריך מיליונים ועכשיו גם הפלייאוף בסכנה.

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

את מביכה פשוט שחררי מדימונה אחות

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן