ראש בראש: לירן ביטון מארחת את שלומי ווהבה לתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 27

אנחנו ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה א׳ דרום ואיזה מחזור מצפה לנו. בתחזית הזאת בחרתי לארח את המבעיר הלאומי שלומי ווהבה, שחושב ששמשון כפר קאסם תנצח את כפר שלם, שדימונה ושעריים יסיימו בתיקו ומכבי יבנה תפתיע את מכבי הרצליה. הכל בתחזית שלפניכם

ראש בראש: לירן ביטון מארחת את שלומי ווהבה לתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 27

[adrotate group="4"]

שמשון ת״א- עירוני מודיעין

ווהבה: שמשון ת״א מגיעה למשחק כשהיא כבר בים, אבל מי שמכיר את שמשון ת״א ואת היו״ר אורי עובדיה שאמר ״אנחנו לא מחלקים מתנות אותי מעניינת רק שמשון אנחנו הולכים לנצח״ ולראייה שבוע שעבר, שעריים ברחה להם ושמשון לא וויתרה ושלחה את שעריים למלחמת עולם כדי להישאר בליגה. מנגד, מודיעין מציגה יציבות לצד משחקים פחות טובים הגיעו משחקים שעל הנייר היא הייתה צריכה לקחת נקודות ולא לקחה. אני צופה ניצחון חלק של שמשון ת״א. 

לירן: שמשון ת״א בעונתה השנייה בליגה א׳ דרום מצליחה להבטיח הישארות מוקדמת ועל כך מגיע לה שאפו, שמשון ת״א כבר איבדה עניין בליגה ונכון שבקבוצה רוצים לשמור על ספורטיביות, אבל בד״כ במשחקים האלה מי שצריכה יותר את הנקודות מנצח, ובמקרה הזה זאת מודיעין של חיים לוי שהוא מאמן מצוין. אבל בשביל שזה יקרה מודיעין לא רק צריכה את הנקודות, היא גם צריכה לרצות אותם ובשביל זה היא תצטרך להציג יכולת אחרת ממה שראינו בשבוע שעבר מול בית״ר ת״א. ניצחון למודיעין. 

מכבי שעריים – מ.ס דימונה

ווהבה: דימונה ידועה כקבוצת חוץ מצוינת והיא צפויה להיות חסרה עם כמה שחקנים משמעותיים, אני מקווה שבדימונה יגלו ספורטיביות ולמען האמת דימונה חייבת את הניצחון כדי להיכנס לפלייאוף. עם השקעה של ארבע מיליון שקל עבור דימונה פלייאוף זה הישג חשיבה מאוד טיפשית, אבל זאת דימונה שבמשך כמה שנים זורקת כספי ציבור לפח ושנה אחרי שנה היא נכשלת. מנגד, מכבי שעריים אני חושב שהקבוצה השלימה לא עם הירידה אבל עם המבחנים אני צופה תיקו. 

לירן: אוי מ.ס דימונה המביכה שהשקיעה מיליוני שקלים בשביל לעלות לפלייאוף ולא לומדת לקח, אבל מה שיותר מביך שזה שהקבוצה לא בטוח תהיה בפלייאוף כי בקעת הירדן שנבנתה ברבע תקציב משלה ואולי פחות, נושפת בעורפה. ומילא שלא עליתם ליגה אבל למה לא להיכנס לפלייאוף בסטייל? מולה מכבי שעריים, שעשתה את כל הטעויות האפשרויות העונה ומשלמת על כך ביוקר, ולמזלה יש לה את ארז בלפר שהוא אחד המאמנים הטובים שראינו. מ.ס דימונה חייבת את הנקודות בשביל הפלייאוף , שעריים רוצה להימנע מירידה וכל נקודה חשובה. ניצחון לדימונה. 

שמשון כפר קאסם- הפועל כפר שלם

ווהבה: שמשון כפר קאסם מציגה חצי עונה חלשה חצי עונה הירואית, וזה יאמר לזכותו של איאהב סרסור ומאז שהוא לקח יוזמה הקבוצה לא מפסיקה לנצח. מנגד, כפר שלם נמצאת בתקופה לא טובה רגע לפני הישורת האחרונה של הליגה היא הפסידה את העלייה אבל היא צריכה להתכונן לפלייאוף ומשם קשה לעלות. כפר קאסם צריכה נקודה מול כפר שלם ואני חושב שהיא תיקח את שלושת הנקודות.

לירן: משחק מסקרן מאוד, שמשון כפר קאסם העונה למדה מטעויות עבר והחליטה שהיא לא מתפזר בתחילת עונה ונותנת לסוכנים כושלים לדחוף לה שחקנים. תוך כדי תנועה ובהתאם לליגה הקבוצה התחזקה בתקציב שקול, וכשאין יומרות לעלות ליגה זה מספיק להישארות. כפר שלם העונה לא מציגה את מה שציפינו מקבוצה שרוצה לעלות ולדרוס את הליגה ומהפלייאוף זה יהיה חלום עבורה לעלות, כי בעונה הקודמת הייתה קבוצה חזקה יותר והיא לא הצליחה לעשות זאת. במשחק הזה אני צופה תיקו

הפועל הרצליה- עירוני אשדוד

ווהבה: הפועל הרצליה של ארז בנודיס פשוט קבוצה פנטסטית צפויה לשחק מול הבדיחה של הליגה עירוני אשדוד, שמגיעה אחרי הפסד ליבנה. הבדיחה של הליגה לכאורה ״אם לא נותנים לה לנצח״ היא לא מצליחה לנצח, ואני צופה ניצחון חלק של הפועל הרצליה. 

לירן: כשאצטרך לבחור במאמן העונה , אני אבחר בארז בנודיס. כמה צניעות כמה שקט וכמה עבודה טובה במאמן אחד. לקח בשתי ידיים מועדון שעבר מחוז לא מכיר את הליגה ומשחק נגד הקבוצות לראשונה, בתקציב שקול עם הרבה שחקנים צעירים וחסרי ניסיון והוביל את הקבוצה עד לפלייאוף מגיע לו שאפו, וגם המשבר שהרצליה עברה בדרך לא מעניין. מולה עירוני אשדוד, שרושמת עונה כושלת מאוד ובתחילת העונה דיברה על עלייה וכעמט מדבר על הישארות. היא הביאה לשם כך את אורי קרגולה, שמכיר את הליגה מקרוב והוא ינסה להשאיר את הקבוצה בליגה. אני צופה ניצחון להרצליה.

מכבי יבנה- מכבי הרצליה

ווהבה: מכבי יבנה אחרי ניצחון בגארבג׳ טיים כרגיל זה הזמן היחיד שהקבוצה הזאת טובה בטח על קבוצה כמו עירוני. יהיה ליבנה משחק קשה מול הרצליה, שהיא קבוצה פנטסטית והיא גם זו שתעלה ליגה אבל אני צופה הפתעה מכבי יבנה תנצח את הרצליה.

לירן: המשחק של המחזור בין שתי קבוצות שחלמו על עליית ליגה, אבל רק מכבי הרצליה האדירה בדרך לשם. יבנה מגיעה אחרי ניצחון על עירוני אשדוד ואחרי שהקבוצה כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף. ביבנה יש סגל טוב שפשוט לא בא לידי ביטוי כמו שצריך, הרצליה מבחינתי העולה הבטוחה. אני צופה תיקו.

ירמיהו חולון- הפועל בקעת הירדן

ווהבה: חולון קבוצה משעממת ולא מעניינת מול הבקעה קבוצה מצוינת ומאומנת היטב שחולמת להיכנה לפלייאוף אני צופה ניצחון של הבקעה.

לירן: ירמיהו חולון העונה עושה את המוטל, אבל אם נודה על האמת היא קבוצה אנמית לא מזיקה וגם לא מועילה. הבטיחה הישארות בליגה וזה חשוב מבחינתה. מנגד, מגיעה בקעת הירדן הפתעת העונה ויש להרבה קבוצות מה ללמוד ממנה, קבוצה מאומנת איכותית שמסתכלת לכל קבוצה בלבן של העיניים. בקעת הירדן חולמת על פלייאוף וזה יהיה הישג,כי אם היא תיכנס לפלייאוף זה יהיה על חשבון דימונה שנבנתה בתקציב של פי ארבע ממנה. ניצחון לבקעה וחנן אזולאי.

עירוני כסייפה – הפועל מרמורק

ווהבה: אחרי כמה ניצחונות רצופים הגיעה דעיכה של כסייפה כן מקבלים כסף ולא מקבלים כסף, מרמורק מנגד עושים את הבלתי יאמן אבל אני לא מבין את אנשי מרמורק אם אין לכם מה לאכול ואין לכם כסף איפה אתם רוצים ללכת ואיפה תשלמו את כל הנקודות האלה. תמיר חופי ווהבה שואל מאיפה תשלם את כל הנקודות שויקטור גניש עושה? אני צופה תיקו.

לירן: שתי הקבוצות כבר מזמן הבטיחו הישארות בליגה אבל רוצות להראות ספורטיביות. מצד אחד כסייפה בעונה חלומית מבחינתה, לצד בעיות כלכליות ועונה ללא משכורות היא עושה תוצאות נהדרות ומפתיעה את הליגה וכעת הגיעה דעיכה. מרמורק, הביאה את ויקטור גניש שעושה פלאים, המאמן הזה מכיר את הליגה מקרוב ויודע להוציא את המקסימום מכל קבוצה, רק שמנגד הנהלת מרמורק חולמת שהעונה תיגמר כי הברז כבר מזמן נסגר. אני צופה תיקו

בני אילת- בית״ר ת״א בת ים

ווהבה: אילת שהחתמתם את המלטף לאן חשבתם שתגיעו? לליגת אלופות? לליגה לאומית אתם רואים לאן הגעתם ואני מתפלא עליכם איך לא ידעיתם שתגיעו למקום הזה. המלטף במשך השנתיים האחרונות הוריד את נורדיה ובני לוד, אז למה שהוא לא יוריד את אילת, שעלולה ללרדת ליגה ב׳. בית״ר ת״א כבר ירדה ליגה ואילת חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה או ללכת למבחנים ניצחון לאילת.

לירן: קרב תחתית לוהט כיאה לליגה א׳ דרום. בית״ר ת״א בת ים עד לפני שתי עונות הגיעה לשלבים מאחורים בגביע המדינה, הרשימה בליגה הלאומית ופיתחה שחקנים. ואיזה סיום עצוה למועדון שמוצא את עצמו בליגה הרביעית בישראל ובירידת שתי ליגות רצופות. מנגד, בני אילת מועדון חשוב לייצוג של הדרום בליגה א׳, עשתה עונה הירואית אשתקד והצליחה להבטיח הישארות, אך העונה היו הרבה ציפיות לגדי כרמלי שלא הצליח לממש אותן, וכעת באילת מנסים להוציא מים מן הסלע. לאילת שנמצאת נקודה משעריים יש הזדמנות להוריד את שעריים מתחת לקו האדום ולנסות לפחות ללכת למבחנים. אני צופה ניצחון אילתי. 

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

והבה שקרן נוכל נזרק מכל האתרים הבנתי שגם פה הוא לפני זריקה!! האשפה של הכדורגל תעיפו אותו מהר חבל שיהרוס לכם כל חלקה טובה באתר

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן