קנסות כספיים להפועל כפר שלם ומכבי טמרה

אתמול (רביעי) נערכו דיונים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כאשר בסיומם טמרה ספגה קנס כספי של עשרת אלפים ש״ח וכפר שלם קנס של שמונת אלפים ש״ח

קנסות כספיים להפועל כפר שלם ומכבי טמרה

[adrotate group="4"]

אמול (רביעי) נערכו דיונים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כאשר אמר שתי קבוצות מליגה א׳ נאלצו לעמוד בפני בית הדין מכבי טמרה והפועל כפר שלם.

במשחק האחרון של טמרה מול זלפה, טמרה הואשמה בהתפרעות אוהדים והתפרצות לשדה משחק. בדו״ח השופט נכתב: ״בסוף המשחק כאשר אנו יורדים לחדר ההלבשה , קהל הקבוצה של טמרה קילל אותנו ללא הפסקה , עקב חשש לפגיעה באחד מאיתנו , נאלצנו להמתין לאחר המשחק בערך כחצי שעה בחדר ההלבשה עד שיפזרו את הקהל של טמרה ושנוכל לצאת למכוניות שלנו״ , בעקבות סעיפי האישום טמרה ספגה קנס כספי של 10,000 ש״ח.

במפגש בין כפר שלם להפועל הרצליה, נרשם דו״ח עם מס׳ סעיפי אשמה כאשר לבסוף כפר שלם נמצאה אשמה בפגיעה ע״י אוהדים ואי חובות הקבוצה הביתית, בדו״ח נכתב: ״לא יכולנו לרדת לחדר השופטים בערך כרבע שעה . נותרנו בתוך המגרש ללא כל ניסיון לעזור לנו להגיע לחדר השופטים , בזמן הזה כל אחד שהיה חפץ יכל לפגוע בנו. בנוסף לאוהדים הזועמים גם חברי ההנהלה של כפר שלם מחאו כלפינו בצורה בלתי פוסקת והלהיטו יותר את האווירה. לבסוף הגענו לחדר השופטים עם ליווי משטרה״, כפר שלם ספגה קנס כספי של 8000 ש״ח.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן