קרדיט: מכבי יבנה גוברת על עירוני אשדוד (צילום: באדיבות מכבי יבנה)

ממשיכה להתרסק: מכבי יבנה גברה 0-2 על עירוני אשדוד

המארחת מאשדוד חלמה להשאיר את הנקודות בבית בדרך להישארות בליגה, אך ספגה הפסד מאכזב כשהיא ממשיכה להתרסק ונמצאת 6 נקודות מעל הקו האדום ארבעה מחזורים לסיום העונה

קרדיט: מכבי יבנה גוברת על עירוני אשדוד (צילום: באדיבות מכבי יבנה)

ממשיכה להתרסק: מכבי יבנה גברה 0-2 על עירוני אשדוד

[adrotate group="4"]

המחזור ה-26 בליגה א׳ דרום הפגיש בין מכבי יבנה לעירוני אשדוד, ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה כאשר יבנה כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף ואילו עירוני אשדוד שבתחילת העונה עוד חלמה על עלייה, נאבקת על חייה כדי להישאר בליגה.

המארחת מאשדוד שמתקשה לייצר יציבות, הגיעה אחרי ניצחון על חולון במחזור הקודם, האורחת מיבנה רצתה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים לכפר שלם ודימונה.

אשדוד הגיעה במצב רוח מרומם אחרי הניצחון על חולון, אבל הציגה יכולת מאכזבת ובטח לא יכולת של קבוצה שרוצה להישאר בליגה. החבורה של יוסי זוזוט היתה טובה יותר במשחק, ואחרי מחצית מאופסת ללא שערים עלתה ליתרון משער של רואי בן בסט (54), עומר בן שאנן סגר עניין וקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

לסיכום: עירוני הבדיחה של הליגה ממשיכה להוכיח לנו שאם קצת מתאמצים נגדם הם לא מסוגלים לנצח. משחק חלש מאוד שבו ניצחה יבנה, שכרגיל תמיד מצוינת בגארבג׳ טיים. ואנחנו שואלים מה עם הפרופסור, אז נספר לכם שהפרופסור רשם עימות לפני שבועיים עם עמית מלכה ושבוע שעבר עם השחקן אלי אלבז, שני שחקנים מצוינים וחשובים לקבוצה.

הבלאגן חוגג בעירוני והם משדרים עסקים כרגיל.לעירוני יש מזל גדול שיש קבוצות יותר חלשות ממנה והיא בוודאי תישאר בליגה, אבל ללא ספק עירוני כישלון אדיר הן מקצועית והן ניהולית.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן