קרדיט: מ.ס דימונה מודל 22/23

הקרקס של רומן זולו ובני ביטון

טור דעה: רק בשבוע שעבר דימונה חגגה את הניצחון על הפועל הרצליה, כאילו היא עלתה לליגת העל. ומחזור לאחר מכן אותו פזמון חוזר כבר שנים, קבוצה שלא מצליחה לבוא לידי ביטוי, כושר גופני לקוי, שחקנים לא מספיק מחוייבים ותוצאות מביכות. המנצח על התזמורת הדימונאית מתחלף משנה לשנה והפעם זה רומן זולו, חתום על הכישלון ראש העירייה בני ביטון

קרדיט: מ.ס דימונה מודל 22/23

הקרקס של רומן זולו ובני ביטון

[adrotate group="4"]

כשמסי לקח את המונדיאל, הוא ריגש מיליוני אנשים ברחבי העולם והוא עשה זאת בצניעות תוך התרגשות והניף את הגביע לשמיים. אין ספק שזה המעמד הכי גדול בכדורגל שכל כדורגלן בעולם רק יכול לחלום עליו. גם כששחקנים מתרגשים מלהניף את גביע המדינה או לקחת אליפות, אלו אכן מעמדים מרגשים.

בשבוע שעבר, מ.ס דימונה הבינונית שיחקה מול הפועל הרצליה שיש לה הרבה מה ללמוד ממנה. בסיום אחרי עצירת פנדל וכיבוש שער דימונה ניצחה במשחק בינוני 0-1 וחגגה יותר ממסי שהניף את גביע העולם ונטע לביא שהניף את צלחת האליפות של מכבי חיפה. פרגונים עצמיים, כתבות במקומונים, פוסטים שחצנים ומביכים וזה רק מראה כמה הקבוצה הזאת בינונית בתפיסה שלה אם זה ניצחון שגורם לה לחגוג. מ.ס דימונה מודל 22/23 מתנהלת כמו קרקס, והאמת שאף אחד כבר לא נהנה מצפייה בו.

מ.ס דימונה שוב נבנתה העונה בתקציב של מיליונים, ואחרי שסוכני השחקנים בליגות הנמוכות כבר סימנו אותה כפרה שאפשר לחלוב אותה, הם הצליחו לדחוף לדימונה את כל הבא ליד. אם היו שואלים אותי בתחילת הדרך, הייתי מגישה תחזית מדויקת לאיך הקבוצה תראה העונה רק מאיך שבנו אותה.

שום תוכנית עבודה מסודרת, רק החתמות והחתמות ומס׳ שחקנים על אותו עמדה. וכשזה לא עבד? הצ׳ק של כספי הציבור בדימונה פתוח, שוחררו שחקנים והגיעו חדשים וזה עדין לא עבד. למה? כי בדימונה לא מבינים שהמועדון כבר שנים רקוב מהשורש ושום שחקן כזה או אחר לא ישנה את זה.

בעונה הקודמת הצהירו על שיתוף פעולה עם הפועל באר שבע, שהיה ברור מראש שהוא מיועד לכישלון ושום דבר לא יצא ממנו. בדימונה הצהירו בפתיחת העונה הנוכחית ״עולים ליגה״, הרצון לעלייה התחלף בפלייאוף שגם הוא נמצא כעת בסכנה מאחר ובקעת הירדן נושפת לה בעורף בהבדל של נקודה אחת. בניתם קבוצה במיליונים שהייתה אמורה לדרוס את הליגה, בטח בעונה שוויונית שכזאת אחרי מה שראינו בליגה א׳ אשתקד.

רומן זולו מונה למאמן, ואם נודה על האמת הוא נכשל במערכה כי היו לו את כל הכלים להצליח אבל אני לא מאשימה אותו. דימונה זה מועדון שמנוהל בצורה כושלת, ולא משנה מי יגיע לכאן הוא לא יצליח להביא תוצאות. ואם בעונות קודמות דימונה עוד סיפקה עניין, אז העונה אותו פזמון חוזר של בזבוז כספי ציבור, ואנחנו מקבלים קבוצה אנמית ומשעממת שבגדול לא מעניינת אף אחד בליגה, גם לא את התקשורת ואפילו לא את תושבי העיר.

מעבר למאמן, גם צוות הניהול של המועדון הוא הגורם המרכזי לכישלון. אלון ריף שהסכים לקבל על עצמו תפקיד של מנכ״ל ואם נודה על תפקיד מיותר ולא משפיע, שגורם לנו לשכוח את אלון ריף השחקן ומה שנזכור ממנו כשהוא יפוטר זה שאלון ריף הגיע לדימונה רק בשביל שכר מבלי שהשפיע בכלל. האם קוראים לזה מנכ"ל או מזכיר מועדון? מעניין מה ההבדל כאשר אתה עובד במ.ס דימונה. את מחזיק תיק הספורט אין מה להזכיר בכלל כי נראה שחוץ מלהחזיק בתיק ריק אין כל קשר לספורט ולמחזיק.

ואיך אפשר לשכוח את רועי אמנו שנראה שמה שמעניין אותו זה כבוד, וברוב הפעמים הוכיח שהאגו הוא המנוע העיקרי לפעולות שמצא את הדרך להיות מעורב בקבוצה מבלי לקחת אחריות. אמנו, מנכ״ל רשות הספורט בדימונה מעורב בכל מה שקורה בקבוצה מאחורי הקלעים, אבל כשצריך לקחת אחריות על כישלונות אז פתאום אין לו קשר למה שקורה במועדון.

ולכל אלו שאומרים ״בדימונה יש ראש העיר שמשקיע בספורט״ , מה שווה ההשקעה אם היא מיועדת לכישלון. יש לתקצב ויש לקבוע כנראה שתקצוב עמותה על פי חוק גורם לבעל המאה להיות בעל הדעה וכשמדובר בבעל הדעה המקצועית לפניכם התוצאות.

נחזור לכפר קאסם, המפגש מול הקבוצה מייצג בצורה הטובה ביותר מי היא מ.ס דימונה. מחצית ראשונה קבוצה שצריכה לכבוש ארבע שערים ולפרק את הצד השני, אבל כובשת שער אחד. מחצית שנייה בינונית ומשעממת עם כושר גופני לקוי, ואז סופגת שער ומסיימת בחלוקת נקודות וזה מה שמאפיין את דימונה לאורך כל העונה חוסר יציבות.

ואז תיקו עם כפר קאסם, אותה קאסם שבכלל לא עשתה הכנה לעונה, סומנה כיורדת הבטוחה והתחזקה תוך כדי תנועה ועל כך מגיע שאפו למשפחת סרסור.התיקו מול כפר קאסם מתחבר לתיקו עם מרמורק, חולון ושעריים, להפסד מול עירוני אשדוד ולתיקו עם בני אילת שעל תוצאות כאלו קבוצה עלולה לאבד את הפלייאוף. אבל צריך גם להחמיא וראינו מדימונה כמה רגעי חסד, ניצחון גדול על מכבי יבנה ומהפך מרשים על בקעת הירדן, אבל זה עדין לא מספיק למטרות שהיא הציבה לעצמה.

לסיכום: מילא שלא לעלות ליגה, אבל למה לעלות לפלייאוף בשיניים לא ובסטייל? אם זה יקרה בכלל. כי אם קבוצת המיליונים מדימונה אפילו לא תצליח להיכנס לפלייאוף, זה יהיה השיא המביך ביותר שנרשם לקבוצת כדורגל שהשקיעה כסף. ובלי קשר, בשביל פלייאוף לא צריך מיליונים תראו את הפועל הרצליה ומכבי הרצליה וגם בקעת הירדן. אם מישהו שכח לרגע אז רק צריך להזכיר לראש העיר שמתעקש להיות מעורב בקבוצה שאנחנו בשנת בחירות, והרחוב הספורטיבי בדימונה מתגעגע לימים טובים יותר של כדורגל בעיר.

Subscribe
Notify of
3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

אני לא מכיר אותך,אבל רואים בכתיבה שלך שיש משהו אישי בו,יתכן ונפגעת מהמועדון/ראש העיר או כל מי שהזכרת,את כבעלת אתר זה צריכה להיות אוביקטיבית אם זה בביקורת או בפירגון.
יום מקסים ובהצלחה לדימונה.

מאמי מתי תשחררי ? אובסיסיבית לזרוע רוע במקומות שיש לך אינטרס אישי

לא נתנו לך לאח שלך לשחק אז את מלכלכת חחח

3
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן