קרדיט: קריית מלאכי אלופת ליגה ב׳ דרום ב׳ (צילום: באדיבות המועדון)

עכשיו זה רשמי: קריית מלאכי עלתה לליגה א׳ דרום

אחרי 8 שנים של היעדרות והרבה אכזבות,היום (שישי) היה יום חג לעיר קריית מלאכי שעלתה באופן רשמי לליגה א׳ דרום. צמד שערים של מושיקו אביטן הובילו למהפך על נורדיה, שכבר הובילה במשחק. אביטן שלח עיר שלמה לחגוג עלייה מרגשת

קרדיט: קריית מלאכי אלופת ליגה ב׳ דרום ב׳ (צילום: באדיבות המועדון)

עכשיו זה רשמי: קריית מלאכי עלתה לליגה א׳ דרום

[adrotate group="4"]

בקריית מלאכי חיכו עונה שלמה לרגע הזה, אבל גם היה חשש אדיר מאחר ובשנים קודמות מלאכי הצליחה לבנות קבוצות איכותיות להגיע איתן עד לבאר אבל לא לשתות ממנה. מאז ירידת הליגה המאכזבת בעונת 14/15 במלאכי מנסים לשוב לליגה א׳, אך עד העונה הנוכחית זה לא צלח.

העונה מלאכי מודל 22/23 הציגה את אחת הקבוצות המסקרנות בליגות הנמוכות. בשקט ועם הרבה צניעות הגיע יואל סויסה, ובעונתו הראשונה כמאמן בוגרים כשלצידו אבי בוגלה כעוזר מאמן, הובילו הצמד את קריית מלאכי לעליית ליגה והגשימו חלום לעיר שלמה.

נראה שבקריית מלאכי הפיקו לקחים מן העבר, מאחר ותהליך בניית הקבוצה נעשה בצורה נכונה ושקולה. לקריית מלאכי היה חדר הלבשה איכותי מאוד שהלך והתחזק תוך כדי תנועה. מלאכי הובילה את טבלת הליגה לאורך כל העונה מהמקום הראשון, כשהיא כמעט בלתי מנוצחת עם הפסד בודד אחד, 3 תוצאות תיקו ו25 ניצחונות, כולל זה על נורדיה.

במועדון נתנו ליואל סויסה שקט לעבוד, והכל התחבר לכתומים כמו כפפה ליד. מעבר לתוצאות הטובות גם זכינו לראות כדורגל איכותי והתקפי, קבוצה שמסתכלת לכל קבוצה בלבן של העיניים ומתמקדת במטרה שלה ובעיקר קהל צבעוני שתומך בקבוצה ומהווה את השחקן ה-12.

היום (שישי) במלאכי פתחו את השמפניות באופן רשמי, אוהדים מיתולגים חזרו ליציע שהיה מלא ובו הוחזק השלט ״החלום שלנו ברגליים שלכם״ עליו היו אחראים ארגון האוהדים ״האנג׳לס״.

אחרי דקות שוויוניות וקשות, מלאכי ספגה שער ונורדיה עלתה ליתרון. אבל העונה בניגוד לשנים עברו, מלאכי לא הלכה אחורה והמשיכה לתקוף כאשר סויסה כיוון את השחקנים שלנו בצורה טובה עם ניהול משחק נהדר. ואז זה הגיע, מלאכי זכתה בפנדל אותו כבש מושיקו אביטן מהנקודה הלבנה. מלאכי הייתה יכולה להסתפק גם בתיקו, אבל אז שוב הגיע אביטן כבש שער נוסף וגם מהפך, כי אם כבר לעלות ליגה אז לעלות בסטייל.

את העונה הבאה קריית מלאכי תפתח בליגה א׳ דרום לצד לא מעט קבוצות מעניינות, ואין ספק שהיא תהווה פקטור משמעותי בליגה בעיקר בגלל הקהל הצבעוני. במלאכי יקוו להעמיד קבוצה ראויה גם בליגה א׳, אבל עד אז יש להם המון זמן לחגיגות.

אתר דריבל מברך את מכבי קריית מלאכי על ההעפלה הרשמית, ומאחל לה בהצלחה בליגה א׳ דרום!

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן