שמשון הגיבור: סירוטקין ושמשון ת״א סיבכו את שעריים אחרי ניצחון 0-2

במהלך השבוע האחרון חיים סירוטקין הצהיר כי למרות שהקבוצה שלו כבר איבדה עניין בליגה, הוא מגיע במטרה לקחת נקודות ולשמור על ספורטיביות.
איברהים ג’ואברה ושובל דומר הביאו לשמשון 3 נקודות ספורטיביות, שעריים מסובכת ועלולה לרדת מתחת לקו האדום

שמשון הגיבור: סירוטקין ושמשון ת״א סיבכו את שעריים אחרי ניצחון 0-2

[adrotate group="4"]

המחזור ה-26 נפתח היום (חמישי) עם אחד המפגשים המעניינים של המחזור בין שמשון ת״א ומכבי שעריים. מצד אחד חיים סירוטקין וחבורתו, סירוטקין בא להוכיח לשעריים שבעבר לא רצתה אותו לטענתו שהוא מאמן מקצוען, ואפילו שהוא וקבוצתו כבר יכולים ללכת לים הוא בא לנצח וכך היה. צמד שערים במשחק והרבה ספורטיביות, סיבכו את מכבי שעריים עמוק בתחתית הבוערת כשהיא בדרך הבטוחה לליגה ב׳.

לאורך כל המשחק שמשון ת״א הראו אופי ובגרות והוכיחו שהם קבוצה מצויינת והוגנת. שחקני שמשון פשוט היו יותר טובים משעריים, שפשוט כמעט ולא הופיעו למשחק.

שעריים הגיעה למשחק עם הרבה לחץ וללא ארז בלפר המורחק, כאשר רון קופרלי עמד על הקווים. שמשון פתחה טוב את המשחק ושעריים הייתה עסוקה בלהתגונן והציגה משחק חלש.בדקה ה-41 איברהים גואברה העלה את שמשון ת״א ליתרון והכניס את שערים ללחץ.

במחצית השנייה שעריים הראתה סימנים של קבוצת כדורגל, וחיפשה את השוויון אבל הייתה רחוקה מזה. חמש דקות לסיום שובל דומר סגר עניין כאשר שמשון ת״א לוקחת שלוש נקודות ספורטיביות ושעריים מסתבכת ועלולה לרדת מתחת לקו האדום ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה.

לסיכום: שאפו על הרוח הספורטיבית שגילו אנשי שמשון ובראשם היו״ר רועי עובדיה, לא הרבה מכירים את רועי אבל הוא בחור מדהים. למרות הדיבורים מסביב רועי אמר ״אותי מעניינת רק שמשון תל אביב״. מנגד, שעריים עם מאמן כמו רון קופרלי על הקווים אין מה לצפות, בלפר המורחק חסרונו הורגש כי לא היה מי שידרבן וידריך את השחקנים וככה נראת הקבוצה על המגרש. שעריים רושמת עוד הפסד מאכזב וחבל מאוד שמועדון כמו שעריים ירד ליגה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן