בדרך להישארות בליגה עוצרים בטייבה

הפועל קלנסווה הקבוצה שסימנו כיורדת הבטוחה, ממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון נהדר 0-1 על טייבה משער של אלירן שמש, וסוגרת שלושה מחזורים ללא הפסד בדרך לנסות ולהישאר לעונה נוספת בליגה א׳ צפון. טייבה הסתבכה וירדה מתחת לקו האדום

בדרך להישארות בליגה עוצרים בטייבה

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה וצעירי טייבה נפגשו לקרב תחתית לוהט כאשר שתי הקבוצות ידעו ששום תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון בשלב הזה של העונה. קלנסווה מצד אחד אחרי עונת בלהות מנסה להבטיח הישארות לעונה נוספת בליגה, יחד עם המאמן רמי ג׳ורנו. טייבה מצידה נבנתה לעלייה, והתפרקה תוך כדי תנועה כשכעת היא בסכנת ירידה ממשית.

הניצחון של קלנסווה במשחק די הפתיע את כל הצופים במגרש. טייבה שלטה לאורך כל היריבות, לחצה את קלנסווה ואף הגיעה לכמה הזדמנויות קורצות לעלות ליתרון, אך הכדור לא נכנס. טייבה המשיכה לתקוף וקלנסווה הייתה עסוקה להתגונן ושיחקה בעיקר על מתפרצות. לפני הירידה למחצית אחמד רביע כמעט העלה את טייבה ליתרון, אבל שוב הכדור לא מצא את השער.

גם במחצית השנייה המגמה נמשכה, טייבה שוב תקפה קותיבה שלח כדור נהדר שנבעט מעל המשקוף. עד לדקה ה-70 ובה כנגד מהלכי המשחק קלנסווה יצאה למתרפצת איתי סויסה שלח כדור רוחב חכם מאוד לאלירן שמש שמכ-14 מטרים כבש שער כמו שרק אלירן שמש יודע.

שחקני קלנסווה ואלירן שמש חוגגים את שער הניצחון במשחק 

טייבה לא וויתרה על המשחק, מאמן הקבוצה שלח את כל הכלים ההתקפיים שלו אל תוך המגרש במטרה לכבוש שער שוויון, אבל טייבה הרבתה להחמיץ, מנגד קלנסווה שהמשיכה לשחק על מתפרצות הייתה קרובה גם להכפיל.

רמי ג׳ורנו מאמן קלנסווה חוגגים בסיום המשחק

רמי ג׳ורנו בתגובה: ״ניצחון חשוב מאוד ידענו שנגיע למשחק קשה מול קבוצה איכותית ונערכנו בהתאם. המשמעת הטקטית המחויבות והרצון של השחקנים שלי הביאו את התוצאה הרצויה. גאה מאוד בשחקנים שלי שמתאמנים כל השבוע בצורה חזקה ונכונה ומיישמים את הדברים במשחק. חגגנו אתמול והפנים כבר למשחק הקרוב מול מגדל״

אחד משחקני טייבה אמר אחרי המשחק: ״מאז האימון האחרון עם אמיר כהן לא הזענו בכלל. כל תחלופת המאמנים רק עשתה נזק, ההנהלה הייתה חייבת לעשות הכל כדי להשאיר את אמיר כהן פה, אומנם הוא פה תקופה קצרה מאוד אבל הוא גאון , הוא ראה את הנולד וברח אחרי שבועיים. ההנהלה עושה את כל הטעויות האפשריות, הקהל רק מלחיץ ובטייבה עסוקים כל היום בפייסבוק בלגייס כספים בזמן שעל המגרש נראת קבוצה לא מחוייבת בכלל״

לסיכום: כנגד מהלכי המשחק קלנסווה רושמת ניצחון אדיר על טייבה שיורדת מתחת לקו האדום, כאשר קלנסווה שסומנה כיורדת הבטוחה עולה מעל הקו, אך עדין נמצאת בסכנה ובמרחק של נקודה ממנו. מזה שלושה מחזורים שקלנסווה לא מפסידה. בשלב הזה של העונה לא באים להרשים את הליגה בקלנסווה, אלא באים להישאר בליגה. מנגד, טייבה מסובכת והתחתית בוערת מתמיד כאשר אותה קבוצה שדיברה בתחילת עונה על עלייה נמצאת מתחת לקו האדום בסכנת ירידה ממשית. אם טייבה תרד ליגה זה יהיה אסון למועדון וליגה א׳  צפוןתאבד את הקהל הגדול ביותר בליגה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן