קרדיט: מכבי יבנה שוב רושמת עונה מאכזבת (צילום: מכבי יבנה)

העונה הכושלת של מכבי יבנה

התקציבים הגדולים שהושקעו, השחקנים שהוחתמו, החלומות לעלות ליגה וההסתפקות בפלייאוף. מכבי יבנה שוב מציגה עונה בינונית ומתקשה להוות פקטור משמעותי בליגה

קרדיט: מכבי יבנה שוב רושמת עונה מאכזבת (צילום: מכבי יבנה)

העונה הכושלת של מכבי יבנה

[adrotate group="4"]

זו לא העונה של מכבי יבנה בלשון המעטה, אומנם הקבוצה נמצאת במקום השלישי בטבלה אבל היא נמצאת מרחק של 8 נקודות מכפר שלם שבמקום ה-2 ומרחק של 12 נקודות מהרצליה שבמקום הראשון וזה רק מעיד על העונה הכושלת של קבוצת המתנ״ס.

עוד בעונה הקודמת סימנו את יבנה, הקבוצה שוב בנתה קבוצה איכותית אך התקשתה להוות פקטור משמעותי לצד קבוצות חזקות כמו שמשון כפר קאסם, מכבי יפו וכפר שלם והיה נראה שיבנה שוב בדרך לעונה כושלת. אך תוך כדי תנועה יבנה התעוררה לחיים, הציגה יכולת טובה וקבוצה אטרקטיבית ויש כאלו שאמרו שאם זה היה מתחבר ליבנה בתחילת העונה אשתקד היא הייתה מתמודדת על עלייה.

העונה אותו פזמון חוזר, יבנה שוב בנתה קבוצה בתקציבים גדולים, החתימה שחקנים והשקיעה רבות במטרה להתמודד על עלייה. יבנה שמרה על השלד מהעונה הקודמת וביצעה חיזוקים במקומות הנוכונים ובתחילת העונה היו כאלה שסימנו אותה כעולה הבטוחה וכמי שהכי מוכנה לכך, אבל יבנה שוב אכזבה ונראה שקבוצת המתנ״ס פשוט לא רוצה לעלות ליגה אחרת אין הסבר לכישלון העצום.

כשאנחנו אומרים כישלון אנחנו מתכוונים בהתאם למטרות, ביבנה הצהירו שהמטרה של הקבוצה העונה היא לעלות ליגה, אך תוך כדי תנועה אחרי שהקבוצה התחילה לדשדש התחילו לדבר על פלייאוף, וכידוע בשביל פלייאוף לא צריך השקעה של מיליוני שקלים בטח לא בעונה כזאת.

לצד השחקנים שלבשו את מדי יבנה בעונה הקודמת הוחמתו בקבוצה שחקנים כמו: אוהד אדלשטיין, עדי נמני, יגיל אוחנה, עידן אדהנני עומר לקאו ועוד. ולמרות החיזוקים האיכותיים משהו שם עדין לא עבד. אם נתייחס לתקציב של מכבי יבנה הוא נושק ל-3 מיליון ש״ח, כאשר תקציב השחקנים והצוות המקצועי נושק בחודש לכ-300 אלף ש״ח, ואם נכפיל זאת ב8 חודשים אנחנו כבר ב2.4 מיליון ש״ח וזאת ללא כל ההוצאות הנלוות מסביב.

לאורך כל העונה ראינו קבוצה אנמית מאוד, שמציגה יכולת חלשה ביחס לסגל שלה ,שלא מצליחה להרוג משחקים ומתקשה לייצר רצף של ניצחונות וככה בטוח לא עולים ליגה. גם הרבה החלטות מקצועיות לא טובות ראינו תוך כדי תנועה.

יבנה מזכירה את מעט את מ.ס דימונה, שתי הקבוצות נתמכות ע״י העירייה ובכל עונה מחדש מושקעות במיליונים, יש להם מגרש איכותי , מוסר תשלומים ואת כל הכלים להצליח ובכל זאת כל עונה מחדש סכומים גדולים הולכים לפח כי משהו שם לא עובד ונראה שבמועדון הזה צריך לבדוק את שורש הבעיה.

יבנה נכון לעכשיו נמצאת במקום ה-3 בטבלה עם 44 נקודות בקופה, כאשר מפתיחת העונה היא רשמה 13 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו7 הפסדים שניים מהם בשני המחזורים האחרונים מול דימונה וכפר שלם.

גם העזיבה של יוסי זוזוט הגיעה מאוחר מדי, ובכלל מיותר בשלב הזה של העונה לבצע שינויים על הקווים שהקבוצה כבר מזמן איבדה עניין בליגה ויכולה ללכת לים. נראה שמשהו פשוט לא עובד ביבנה ושלמועדון הזה ככל הנראה פשוט אין אופי לעלות ליגה ולשחק במגרש של הגדולות. אבל אם כך הקבוצה מתכוונת להמשיך להתנהל גם בעונה הבאה חבל על המיליונים שמתבזבזים שיעלו לשחק עם נוער.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן