קרדיט: שמשון ת״א נגד שמשון כפר קאסם (באדיבות אולטראס שמשון ת״א)

ללא איסמעיל סרסור במחצית השנייה, כפר קאסם ניצחה את שמשון ת״א

שמשון כפר קאסם אירחה את שמשון ת״א במסגרת המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום. המאמן איסמעיל סרסור שלומד בווינגיט נאלץ לעזוב במחצית השנייה עקב מבחן, ובכל זאת כפר קאסם שיחקה מצוין כבשה בתוספת הזמן ולקחה נקודות חשובות מאוד

קרדיט: שמשון ת״א נגד שמשון כפר קאסם (באדיבות אולטראס שמשון ת״א)

ללא איסמעיל סרסור במחצית השנייה, כפר קאסם ניצחה את שמשון ת״א

[adrotate group="4"]

המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום הפגיש בין שתי השמשוניות שמצייגות את הליגה. מצד אחד שמשון כפר קאסם, שפתחה את העונה וסומנה כיורדת הבטוחה אבל עם שינוים בעמדת המאמן וחיזוקים במקומות הנכונים הקבוצה החלה לצבור נקודות ולעלות בטבלה ולהתרחק מהאזור המסוכן.

מן הצד השני שמשון ת״א שבגדול יכולה ללכת לים אחרי שהבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה ועמדה במטרות שלה.

המשחק נפתח בגישושים ולאורך כל היריבות היה צמוד מאוד, שתי הקבוצות התקשו לפרוץ את ההגנות אחת של השנייה מה שגרם לכך שלאורך כל המשחק לא ראינו שערים. שמשון כפר קאסם רצתה יותר ובסופו של דבר גם רשמה ניצחון דרמטי, אחרי שער של יואב לוי עמוק תוספת הזמן.

סיפור המשחק לא היה השער הדרמטי, אלא עזיבתו של המאמן איסמעיל סרסור במחצית השנייה, לאור העובדה שהמאמן לומד בווינגיט והיה צריך להגיע למבחן. האוהדים שיבחו את המאמן שמשלב בין קריית אימונים ללימודים אקדמאיים.

לסיכום: מגיע שאפו למאמן/ יו״ר איהב סרסור לאחר שהמאמן הלך הקבוצה שיחקה מצוין ואף כבשה בדקה ה-90. אין ספק איהב יו״ר, אבל מתגלה כמאמן ענק עם נצחון שמאשיר את קאסם בליגה א׳!!

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן