האם גדי כרמלי יוריד ליגה ארבע קבוצות בשתי עונות?

המאמן הגדול גדי כרמלי, שפתח את העונה שעברה בבני לוד והמשיך את דרכו לבית"ר נורדיה ראה במו עיניו את בני לוד ובית"ר נורדיה יורדות לליגה ב' דרום ב'. העונה הוא פתח בבני אילת עם הרבה ציפיות אך לבסוף נכשל ועזב, הוא ניסה להציל את טמרה אך גם שם נכשל. האם ה״מלטף״ יוריד ליגה ארבע קבוצות בשתי עונות?

האם גדי כרמלי יוריד ליגה ארבע קבוצות בשתי עונות?

[adrotate group="4"]

הסוכן הדגול החמיא לו בלי סוף, המאמן הגדול שעשה לקבוצה מהדרום טרום עונה מוקדמת אמר ששחקני אילת יהיו תוך שנתיים בליגת העל. מה יגיד גדי כרמלי ״המלטף״ אם ברזומה שלו יהיו לו ארבע ירידות ליגה בשנתיים?

גדי כרמלי הגיע בתחילת העונה הקודמת לבני לוד, פתח את העונה על הקווים והחל לרוץ עם הקבוצה, אבל עקב רצף התוצאות הרע הוא סיים את דרכו במועדון. משם הוא עשה את דרכו לבירה, וניסה לעשות קסמים עם בית״ר נורדיה אך גם שם הדברים לא צלחו ובעונת 21/22 עונה של ארבע יורדות, שתיים מהן בני לוד ונורדיה ירדו תחת ידו המאמנת של כרמלי. גם כשהגיע מאמן אחר לבני לוד אחרי כרמלי זה כבר היה מאוחר מדי.

את העונה הנוכחית ״המלטף״ פתח על הקווים באילת עם הרבה הצהרות והבטחות. הוא עבר לעיר הדרומית במהלך הקיץ עוד הרבה לפני שקבוצות החלו להיבנות, והחל לבצע טרום עונה מוקדם. הוא בנה את הסגל והחל לרוץ קדימה עם הקבוצה, אך אילת דשדשה בליגה, התקשתה לייצר רצף ניצחונות ולאט לאט שקעה עמוק בתחתית. כרמלי, סיים את דרכו באילת ועשה מעבר לליגה הצפונית אותה הוא לא מכיר כלל, וגם שם הדברים לא צלחו וטמרה קבורה עמוק בתחתית הטבלה. ככל הנראה גם אילת וגם טמרה ימצאו את עצמן בסיום העונה בליגה ב׳.

לסיכום: אם אכן זה יקרה, ירשם פה שיא השיאים בכדורגל הישראלי. מאמן אחד שנגע בארבע קבוצות בשתי עונות.
ומה קרה להן? חלקן כבר ירדו ליגה, ושתיים אחרות בדרך לירידה. כמו כן, איפה נעלם המאמן הגדול? והאם זה הזמן של סוכנו להמשיך ולשבח את מי שכבר נכשל ובגדול.

 

Subscribe
Notify of
3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ווהבה יחתול

ווהבה חלאת המין הנושי!!! גורש מכל אתר בישראל ויגורש גם מפה!! מכור לסמים!!! לא כדאי להתייחס לאף מילה שלו!! הכל ממניעים אישיים מגעילים!@@

למה הרוע הזה לפגוע ככה באדם כתבה הזויה ומיותרת תעשו הכל כדי שיתחילו לצפות בכתבות שלכם מאחל לך שהאתר שלך לא יצליח בדיוק כמו שכתבתם על גדי

3
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן