שחקני כסייפה צפויים לקבל את שכרם

חשיפת דריבל: לצד השבתת אימונים, והעובדה שהשחקנים טרם קיבלו את שכרם, יו״ר הקבוצה עדנאן אלעמור מצהיר: ״אני מודה לשחקנים על הסבלנות, מחר בעזרת ה' יעבור התקציב וכולם יקבלו כל מה שמגיע להם״

שחקני כסייפה צפויים לקבל את שכרם

[adrotate group="4"]

עירוני כסייפה פתחה את העונה הנוכחית יחסית מאוחר לשאר הליגה, וידעה מתחילת הדרך כי צפויה לה עונה קשה וכי התקציב יהיה מצומצם ושהיא תצטרך לשחק במרבית העונה ללא תתקציב עד אשר הוא יעבור במועצה.

תוך כדי תנועה שחקנים עזבו, גם עוזר המאמן מור בן עמי ואף המאמן דורון ממן רצה לעזוב מס׳ פעמים ולבסוף החליט להמשיך לאמן את הקבוצה. ובכל זאת, תחת עונה לא פשוטה, מאבקי תחתית, ללא משכורות ושביתות. כסייפה הצליחה לחצוב מים מן הסלע ולהפתיע את הליגה עם תוצאות מרשימות.

לאחרונה, התקיימה ישיבת מועצה בכסייפה בה אושר התקציב, אך השחקנים טרם קיבלו את שכרם והחליטו להשבית אימונים.

היום (שני) יו״ר הקבוצה עדנאן אלעמור הצהיר כי מחר (שלישי) צפויה להתקיים ישיבת מועצה ושאחריה השחקנים יקבלו סופית את שכרם.

כמו כן, הסביר כי השחקנים לא קיבלו את שכרם עד כה בישיבה הראשונה היה חייב להיות רוב שזה 7 מתוך 13 בישיבה השניה עדיין חייב רוב והגיעו רק 5 חברי מועצה. בישיבה השלישית שתתקיים מחר יספיק שליש חברי מועצה על מנת להעביר תקציב הקבוצה
כלומר מספיק 5 חברים בלבד.

עדנאן אלעמור בתגובה: ״אני מודה לשחקנים על הסבלנות ועל העונה המדהימה שהם עושים אל עף כל הבעיות , מחר בעזרת ה' יעבור התקציב וכולם יקבלו כל מה שמגיע להם , כסייפה תמיד הייתה מקום טוב לשחקנים וככה תשאר גם בבניה של הקבוצה בעונה הבאה , אני אישית ידאג שכל אחד יסיים את העונה בכבוד ויקבל מה שמגיע לו"

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן