קלנסווה חילצה תיקו מרעננה, טמרה גברה על נוג׳ידאת

המחזור ה-24 שוחק היום (שישי) וסיפק לנו כמה תוצאות מסקרנות, טמרה שמסומנת כמועמדת לירידה גברה על נוג׳ידאת, קלנסווה ומאמנה החדש רמי ג׳ורנו חילצו נקודה מרעננה החזקה, באקה ממשיכה במסלול הניצחונות. כל הפרטים בסיכום שלפניכם!

קלנסווה חילצה תיקו מרעננה, טמרה גברה על נוג׳ידאת

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה- הפועל רעננה 1-1

אם קלנסווה תצליח להבטיח הישארות העונה אין ספק שהקבוצה הזאת ראויה לתואר ״השורדת״. אחרי עונה לא פשוטה מלאת תהפוכות חילופי מאמנים ועמידה בפני פירוק, היא מנסה להישאר בליגה בכל מחיר יחד עם מאמנה החדש רמי ג׳ורנו. פז בן ארי מרעננה העלה אותה ליתרון במחצית הראשונה, איתי סויסה כבש את שער השוויון חמש דקות לסיום. רעננה מאבדת נקודות יקרות ומבינה שאין משחקים פשוטים.

איחוד בני שפרעם-  בני זלפה 1-3

ניצחון גדול לפיראס מוגרבי וקבוצתו שסוגרים ניצחון רביעי ברציפות, ואין ספק שהקבוצה במונטום נהדר בשלב הכי קשה של העונה.עלי חטיב כבש צמד, עבד מורג׳אן הגדיל את ההיתרון. זלפה הצליחה רק לצמק אבל זה לא הספיק לה מול חאמד סולימאן.

מכבי נוג׳ידאת- מכבי טמרה 2-0

כל התחזיות לא משאירות לטמרה מקום לתקווה, ומשום מקום הקבוצה הזאת הגיחה ורשמה ניצחון אפשר לומר מרשים על נוג׳ידאת שיכולה ללכת לים בגדול. שני שערים של נור ביסאן היו שווים במשחק הזה 3 נקודות במאבקי ההישרדות של טמרה.

מכבי אתא/ ביאליק- מ.ס טייבה 1-1

אין ספק שבטייבה חולמים שהעונה המסיוטת הזאת כבר תיגמר, אבל היא יכולה להתנחם בנקודה אחת בלבד מול אתא ביאליק שהגיעה אחרי רצף ניצחונות. טייבה הייתה זו שעלתה ליתרון משער של סלים עמאש, אבל חנן ביטון השווה.

הפועל כאוכב- הפועל מגדל העמק 2-1

נראה שבמגדל העמק מתחילים להבין שאם הקבוצה לא תתעשט ומהר היא עלולה למצוא את עצמה בליגה ב׳ והיא רושמת ניצחון ומהפך אדיר על כאוכב שמסובכת בחלק התחתון של הטבלה. עודאי שלאעטה העלה את כאוכב ליתרון, אבל אז הגיע השוער רז רחמים שאיזן מהנקודה הלבנה להב דהן קבע מהפך וסגר עניין.

הפועל באקה- הפועל בועיינה 0-3

באקה בעונה פנטיסטית ממשיכה במסלול הניצחונות שלה עם ניצחון יוקרתי על בועיינה. אחרי מחצית מאופסת בר שמש העלה את באקה על לוח התוצאות,  ראם ג'והאג'ה כבש את השני וחיים מקונן הצטרף לחגיגה עם השלישי. באקה נצמדת לצמרת שם נמצאות שפרעם וכפר כנא.

עירוני נשר- צעירי כפר כנא 1-0

שער אחד במשחק אותו כבש דן עובדיה במחצית השנייה הספיק לכפר כנא כדי לאסוף עוד שלוש נקודות חשובות וזאת דווקא כנגד מהלכי המשחק ובזמן שנשר הייתה טובה יותר.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן