מכבי הרצליה ממשיכה בצמרת, דימונה חזרה למסלול הניצחונות

המחזור ה-24 שוחק היום (שישי) עם מס׳ מפגשים מסקרנים, החבורה של אלעד בראון ממשיכהה בצמרת עם ניצחון על בני אילת כל הדרך עד לליגה הלאומית, דימונה חזרה למסלול הניצחונות על חשבון יבנה, מודיעין גברה על מרמורק וכסייפה ועירוני אשדוד נפרדו בחלוקת נקודות. הכל בסיכום שלפניכם!

מכבי הרצליה ממשיכה בצמרת, דימונה חזרה למסלול הניצחונות

[adrotate group="4"]

 

מ.ס דימונה מכבי יבנה 1-3

בדימונה ידעו שהמפגש מול יבנה יכול להחזיק אותה למסלול הניצחונות ולשמור על מקומה בפלייאוף, או להוביל להתדרדרות קשה. דימונה לקחה את המשחק הזה בשתי ידיים למרות שהוא נחשב למשחק קשה, גיל חדד העלה את דימונה ליתרון מהיר אחרי רבע שעה, עמית מור הכפיל ומשה אסולין סגר עניין בתוספת הזמן. יבנה המאכזבת הצליחה רק לצמק, ויכולה לשכוח מלדבר על עליית ליגה העונה.

מכבי הרצליה- בני אילת 0-1

מכבי הרצליה הבינה על בשרה במחזור הקודם שכל משחק הוא קשה, כך גם מול אילת שלא עשתה לה חיים קלים וניסתה לתקוף. שער אחד קטן גדול של מלך השערים של הליגה עידו אקסברד הביא למכבי הרצליה שעושה את דרכה לליגה הלאומית 3 נקודות.אם אכן הרצליה תעלה אקסברד יהיה חתום על העלייה שלה.

עירוני מודיעין- הפועל מרמורק 0-1

עוד לפני המפגש בין הקבוצות ידענו שמצפה לנו משחק קשה מאוד, כאשר גם מודיעין וגם הפועל מרמורק קבוצות די שיוויוניות מבחינת יכולת. שער של איילי חן עשר דקות לסיום התשעים הביא לחיים לוי וחניכיו שלוש נקודות יוקרתיות.

מכבי עירוני אשדוד- עירוני כסייפה 1-1

משחק שהסתיים בחלוקת נקודות כאשר מכבי עירוני אשדוד מתקשה לייצר ניצחונות ויציבות. כסייפה מסתכלת ממשחק למשחק ואחרי הניצחון במחזור הקודם על הכפר היא משיכה במומנטום החיובי ללא הפסדים וזאת אחרי שהקבוצה לא קיימה אימונים השבוע.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן