תחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 24

המחזור ה-24 בפתח ואנחנו מתקרבים לישורת האחרונה בליגה. איך יסתיים המפגש בין כפר שלם לחולון? האם דימונה תחזור למסלול הניצחונות? ואיך יסתיים המפגש בין מכבי הרצליה לבני אילת? לירן ביטון, שדרנית הכדורגל והמומחית של דריבל הכינה עבורכם תחזית

תחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 24

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה – מכבי יבנה       

שתי קבוצות איכותיות מאוד שככל הנראה יהיו בפלייאוף, ומה שמשותף לשתיהן זה שהן ציפו להוציא הרבה יותר מהעונה הזאת כשיבנה עוד חולמת על עלייה. דימונה שביתה בעבר היה מבצרה כבר לא תמיד מצליחה להשאיר את הנקודות בבית. היא מגיעה אחרי שני משחקים ללא ניצחון ומבינה שהיא רושמת עונה כושלת ביחס לתקציב שבו נבנתה ויודעת שהפלייאוף שלה בסכנה ממשית כך שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות. מנגד, יבנה התאוששה אחרי רצף רע וגם אחרי סאגת העזיבה של יוסי זוזוט. על כר הדשא צפוי להיות משחק מסקרן. בסיום תיקו.

הפועל כפר שלם – מ.כ ירמיהו חולון

לכפר שלם הייתה הזדמנות מטורפת לצמצם את הפער ממכבי הרצליה, אבל מצפה לה הפעם יריבה לא פשוטה בדמותה של ירמיהו חולון העיקשת שנמצאת בעונה נהדרת מבחינתה ביחס לתקציב ולהשקעה. יהיה משחק צמוד מאוד ולא פשוט ובסיומו ניצחון לכפר אבל לא בתוצאה גדולה.


שמשון ת"א – הפועל הרצליה

הפועל הרצליה עבר משבר קטן לאחרונה והתרחקה מהצמרת ומהמקום הראשון בו הייתה במרבית העונה, אבל זו עונה ענקית עבור הקבוצה של בנודיס שלא תיכננה להתמודד על עלייה ועם האוכל בא התאבון, למרות המשבר היא תנסה לעשות דברים טובים מהפלייאוף ובכל זאת מגיע לה שאפו אדיר על עונה מצוינת עם הרבה שחקנים צעירים. שמשון פזטל ת״א הבטיחה את מקומה בליגה ולמעשה די עומדת במטרותה שלה ועדין תצטרך להפגין ספורטיביות. הפועל הרצליה תנסה להמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם והיא זו שתנצח.

עירוני מודיעין – הפועל מרמורק

אחד המשחקים המעניינים והקשים של המחזור. אומנם עירוני מודיעין נמצאת בחלק התחתון של הטבלה אבל כבר נוכחנו לראות שמודיעין היא קבוצה עיקש בעיקר מאז הגעתו של חיים לוי. הפועל מרמורק עושה עונה נהדרת מבחינתה למרות הקשיים ונושקת לפלייאוף, גניש הצליח להוציא מים מן הסלע בקבוצה יהיה מפגש קשה מאוד שיסתיים בתיקו.

מכבי הרצליה – בני אילת

הטוענת לכתר מכבי הרצליה סיימה בתיקו בשבוע שעבר מול בית״ר ת״א ותרצה לחזור למסלול הניצחונות, ויכולה רק להיות שמחה מזה שכפר שלם לא הצליחה לצמצם את הפער. מנגד, אילת נלחמת על חייה בליגה ולמרות המיקום בטבלה ראינו שאילת גם יודעת לקחת נקודות איפה שצריך. הרצליה תשאיר את הנקודות בבית.

הפועל בקעת הירדן – בית"ר ת"א/בת ים

משחק לא פשוט בכלל, בקעת הירדן נמצאת בעונה פנטסנטית מבחינתה ויודעת שהיא יכולה להיכנס לפלייאוף כאשר היא נמצאת באותו מאזן נקודות עם דימונה. בית״ר ת״א קבוצה עמוק בתחתית הטבלה ובמחזור הקודם הצליחה לחלץ תיקו ממכבי הרצליה החזקה ולכן היא נחשבת לקבוצה מסוכנת. בעיניי זה משחק שיסתיים בתיקו.

מכבי שעריים – שמשון כפר קאסם

קרב תחתית משובח כיאה לליגה א׳ דרום. מכבי שעריים לא ציפתה להיות בשלב הזה של העונה במיקום הזה בטבלה, מנגד שמשון כפר קאסם התעוררה והתחזקה תוך כדי תנועה כשסימנו אותה בתחילת הדרך כמועמדת פוטנציאלית לירידה. על כר הדשא יהיה קרב מסקרן מאוד שיסתיים בניצחון של שמשון כפר קאסם.

עירוני אשדוד – עירוני כסייפה

כסייפה עם ניצחון גדול במחזור הקודם על הפועל כפר שלם, אך עדין לא רגוע בכסייפה והאימונים לא מתקיימים כסדרם. מנגד, עירוני אשדוד שהביאה את קרגולה שיעשה סדר למרות שזה נעשה קצת מאוחר מדי עבור הקבוצה שבתחילת העונה עוד דיברה על עלייה, ועכשיו צריכה להתעסק בלהימנע ממאבקי תחתית. כסייפה עושה עונה נהדרת מצידה כמעט ללא תקציב ויהיה משחק קשה מאוד. כסייפה תרצה לנצח עירוני אשדוד תנסה לקחת נקודות הימור שלי ניצחון לעירוני אשדוד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן