קרב תחתית לוהט: קלנסווה גברה על טמרה 1-2

שתי המועמדות לירידת ליגה במחוז הצפוני נפגשו לקרב תחתית לוהט, ובסופו קלנסווה מראה הרבה אופי ורושמת ניצחון חשוב משערים של דניאל איבקוואה ושליו אביטן. על הקווים רמי ג׳ורנו שהביא איתו רוח חדשה למועדון ואמר בסיום: ״ניצחון חשוב להשגת המטרה״

קרב תחתית לוהט: קלנסווה גברה על טמרה 1-2

[adrotate group="4"]

קרב התחתית הלוהט בין קלנסווה שהתבשרה לאחרונה שתוכל להמשיך לשחק תחת מפרק זמני לבין מכבי טמרה, היה קרב מעניין שכלל אירועים שערים וניצחון חשוב לקלנסווה שחולמת לעשות הישארות בליגה, וזאת למרות שסימנו אותה כיורדת הבטוחה.

קבוצתו של המאמן רמי ג׳ורנו, שהביא איתו רוח חדשה למועדון רשמה ניצחון חשוב על טמרה ועקפה את מגדל העמק ונמצאת מעל הקו אדום.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד מצד שני הקבוצות , אך טמרה הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות מטעות גדולה של השחקן המנוסה ויטאלי גנון , כאשר ווהאל סלאם בעט כדור מהרחבה, הכדור פגע בשחקן קלנסוואה ונכנס לשער מה שהעניק לטמרה יתרון 0-1. טמרה הגיעה לעוד כמה מצבים אבל הרבתה להחמיץ.

במחצית השנייה הסיפור היה אחר לגמרי ראינו טמרה מתגוננת וקלנסואה נחושה . שני שערים הובילו למהפך אדיר במשחק של קלנסווה שרצתה יותר וגם השכילה לכבוש. דניאלה איבקווה היה אחראי על שער השוויון ושליו אביטן סגר עניין ומהפך אדיר.

בסיכום קלנסווה מנצחת 2-1 את מכבי טמרה ועולה למקום ה-14 על חשבונה של מגדל העמק מעל הקו האדום, וחוגגת יחד עם ראש עיריית קלנסווה במסעדת נמו דגים בקלנסווה.

שחקני קלנסוואה חוגגים את הניצחון במסעדת נמו דגים עם ראש עיריית קלנסוואה (קרדיט: אתר דריבל)

תגובת רמי ג׳ורנו מאמן קלנסווה: ״נצחון חשוב מאד להשגת המטרה. התחלנו את המשחק בצורה רעה אבל ידענו לעשות את ההתאמות הנכונות במחצית והפכנו את התוצאה גאה בשחקנים שלי שמראים אופי ונחישות וכבר מתכוננים למשחק הבא״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן