קרדיט: כסייפה חוגגת ניצחון יוקרתי (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של כסייפה)

דורון ממן: ״הניצחון כולו שלנו, היינו טובים יותר ושיחקנו כמו קבוצת צמרת״

אחרי הניצחון במחזור הקודם על מ.ס דימונה, כסייפה ממשיכה על ניצחון נוסף על אחת מחמשת הראשונות והפעם על כפר שלם שמתמודדת על עליית ליגה. צמד שערים של מועד אבו שולדם הביאו 3 נקודות יוקרתיות, טל איילה הצליח לצמק.

קרדיט: כסייפה חוגגת ניצחון יוקרתי (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של כסייפה)

דורון ממן: ״הניצחון כולו שלנו, היינו טובים יותר ושיחקנו כמו קבוצת צמרת״

[adrotate group="4"]

בדיוק כמו בעונה הקודמת שכסייפה שיחקה עם הרבה אופי והצליחה להדהים את הליגה עם הישארות במינוס תשע נקודות, גם העונה בתקופות פחות טובות ובמצב כלכלי לא טוב וחובות כסייפה הצליחה להגיע לתוצאות.

היא ניצחה את הפועל הרצליה ואת מכבי יבנה, במחזור הקודם גברה על דימונה ואתמול (שישי) שוב הדהימה את הליגה עם ניצחון על כפר שלם. התקציב כבר אושר בכסייפה שמסדירה חובות מול השחקנים, דורון ממן בחר להישאר ולהמשיך לאמן אותה ומאותה קבוצת תחתית בפתיחת העונה כסייפה סוללת את דרכה למקום ה-8 בטבלה עם 31 נקודות ומתרחקת משמעותית מהתחתית הבוערת, כשבתחילת העונה היא בכלל סומנה כיורדת הבטוחה.

״ניצחנו שבוע שני ברציפות קבוצה מהחמישיה הראשונה״ סיכם דורון ממן והוסיף: ״שבוע שעבר את דימונה ועכשיו את כפר שלם, ובחודשיים הראשונים ניצחנו ארבעה  קבוצות מהחמש הראשונות גם הפועל הרצליה ומכבי יבנה. ניצחנו ניצחון שהיה מוצדק״

פתיחת המשחק מול כפר שלם הייתה מנומנמת, ובחצי שעה הראשונה נראה שכסייפה לא הופיעה בכלל  למשחק. אבל תוך כדי תנועה היא הצליחה לייצר מצבים קורצים ואם לא השוער של כפר שלם הייתה עולה ליתרון מהר יותר ותוך כדי תנועה ליתרון גדול יותר.

אחרי מחצית שהסתיימה בתיקו מאופס, מועד אבו שלדום (62) פרץ את הסכר עם השער הראשון במשחק, ותוך עשר דקות סגר צמד. טל איילה אומנם הצליח לצמק מגול מקרי חמש דקות לסיום אבל זה לא הספיק לכפר שלם מול החניכים של דורון ממן שהראו הרבה אופי.

דורון ממן מאמן הקבוצה מסכם את המשחק ואומר: ״הניצחון היה כולו שלנו, הוא לא מוטל בספק היינו יותר טוב היינו יותר מחוייבים, יצרנו מצבים ושיחקנו כמו קבוצת צמרת. כל התקופה האחרונה החברה מגיעים עם ביטחון ועושים תוצאות מדהימות הם לא מפתיעים אותי, אולי מפתיעים את מי שלא רואה אותם אבל כל שבוע הם מציגים יכולת גבוהה ורק שימשיכו ככה חבורה של גברים״

כעס גדול נרשם בכפר שלם שתיכננה לקחת נקודות בעיקר אחרי התיקו של מכיב הרצליה במחזור האחרון לכפר שלם הייתה הזדמנות לצמצם את הפער אבל היא בעטה בדלי.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן