קרדיט: באדיבות עמוד האינסטגרם של המנכ״ל ניר רגב

ברוכה הבאה: הפועל לוד עלתה מעשית לליגה א׳

תגידו ברוכה הבאה להפועל לוד שעולה באופן מעשי לליגה א׳ וזאת אחרי ניצחון אמש על גני תקווה. הניצחון אפשר ללוד לפתוח פער של 16 נקודות כאשר נשארו 5 מחזורים עד תום העונה הסדירה מה שאפשר לשחקנים, לצוות המקצועי ולמשפחת רגב להתחיל בחגיגות.

קרדיט: באדיבות עמוד האינסטגרם של המנכ״ל ניר רגב

ברוכה הבאה: הפועל לוד עלתה מעשית לליגה א׳

[adrotate group="4"]

הפועל לוד המיתולגית ידעה ימים יפים בכדורגל. המועדון הוקדם ב1949, ואף זכה בגביע המדינה בכדורגל ב1984. אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, הקבוצה הספיקה להתפרק ולקום מחדש מס׳ פעמים. עד לשנת 2011 בה אופיר רגב, הלב הפועם של המועדון החליט לקחת את המועדון תחת חסותו ולהוביל אותו לקדמת הבמה בכדורגל. לצידו אחיו המנכ״ל של הקבוצה ניר רגב.

ב2018 הקבוצה הצליחה להעפיל לליגה ב׳ ובשנים האחרונות שמו למטרה בלוד לנסות ולהפעיל ליגה א׳. בכל עונה מחדש לוד היא אחת הקבוצות המושקעות ביותר, יש לה מגרש ותנאים ברמה של ליגה לאומית, אך הקבוצה לא הצליחה לרשום עלייה עד לעונה הנוכחית.

במועדון החליטו לעבור למחוז ליגה ב׳ דרום א׳, לאחר שהקבוצה שיחקה במשך מס׳ עונות במחוז ליגה ב׳ דרום ב׳. הקבוצה שמרה על השלד מהעונה הקודמת ועשתה חיזוקים במקומות הנכונים, תחת הובלתו של אורי קרגולה כשאופיר רגב מפקח על כל פעילות הקבוצה הצליחה לבנות חדר הלבשה בריא ומחובר ולדרוס את הליגה. אתמול (חמישי) היא חגגה עלייה מעשית לליגה א׳ ואין ספק שהפועל לוד זו תוספת נהדרת לליגה השלישית בישראל.

אמש לוד פגשה את גני תקווה למשחק שהסתיים בתוצאה 0-4 ו למעשה יצרה פער מהמקום השני העומד על 16 נקודות, כאשר נותרו חמישה משחקים לסיום העונה.מה שהעלה את הקבוצה מעשית לליגה א׳. החגיגות הגדולות והרשמיות בסיום העונה הסדירה שתגיע בקרוב.

ברכות להפועל לוד וברוכה הבאה לליגה א׳!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן