כסייפה גברה על כפר שלם, הפועל הרצליה חזרה למסלול הניצחונות

המחזור ה-23 שוחק היום (שישי) כאשר עירוני כסייפה ממשיכה להמשיך עם ניצחון נהדר על כפר שלם, הפועל הרצליה חזרה למסלול הניצחנות על חשבונות, יבנה ניצחה את שמשון ת״א חולון ודימונה נפרדו בתיקו מאופס

כסייפה גברה על כפר שלם, הפועל הרצליה חזרה למסלול הניצחונות

[adrotate group="4"]

עירוני כסייפה – הפועל כפר שלם 1-2

אחרי הניצחון במחזור הקודם על מ.ס דימונה , עירוני כסייפה ממשיכה להרשים עם ניצחון נוסף על אחת מחמשת הראשונות והפםע על הפועל כפר שלם. מועד אבו שולדום כבש צמד שערים שהביאו 3 נקודות לדורון ממן וחניכיו, לקראת הסיום טל איילה צימק לכפר אבל זה לא הספיק לקבוצה שיכלה לצמצמם את הפער אחרי איבוד הנקודות של מכבי הרצליה.

שמשון כפר קאסם -עירוני מודיעין 0-0

משחק חלש ובעיקר משעמםם בין שתי קבוצות שרצו להימנע מהפסד ולבסוף נפרדו בחלוקת נקודות ותיקו מאופס.

ירמיהו חולון – מועדון ספורט דימונה 0-0

בדימונה דיברו בתחילת העונה על עליית ליגה, אח״כ עברו לדבר על פלייאוף עליון אבל נראה שהקבוצה החלשה שמושקעת במיליונים בדרך לאבד גם את מקומה בפלייאוף. אחרי הפסד לכסייפה במחזור הקודם, דימונה מסיימת בתיקו מאופס מול ירמיהו חולון שמבחינתה יכולה להיות מרוצה היא הבטיחה את מקומה לעונה נוספת בליגה ותנסה לסיים את העונה כמה שיותר גבוה בטבלה.

הפועל הרצליה – מכבי שעריים 0-1

החבורה של ארז בנודיס שהייתה שרויה במשבר אחרי פתיחת עונה חלומית, חוזרת לעצמה עם ניצחון חשוב על מכבי שעריים. שער של קורן שטרית הביאו לבנודיס ניצחון והחזיר את האוויר לחדר ההלבשה. מנגד, מצבה של מכבי שעריים בכי רע והיא נקודה מעל הקו האדום.

מכבי יבנה – שמשון פזטל תל אביב- 0-2

מכבי יבנה הייתה בכותרת השבוע, עקב עזיבתו של המאמן יוסי זוזוט, שבסוף בעקבות התערבות ראש עיריית יבנה החליט להמשיך את דרכו בקבוצה לפחות עד סוף העונה הנוכחית. ניר שרון וניב מזרחי כבשו עבור יבנה שמנצחת את שמשון ת״א ומשאירה את הנקודות בבית.

הפועל מרמורק – הפועל בקעת הירדן 2-1

הפועל מרמורק של ויקטור גניש, רושמת הפסד במשחק שהוא מוקש מול בקעת הירדן שממשיכה להוכיח שהיא הפתעת העונה ללא ספק. זה התחיל משער של ירדן אזולאי, הפועל מרמורק עוד הצליחה לחזור למשחק משער של הראל בן אבי אבל אז הבקעה כבשה את השני עליו אחראי אור דרבה וסגרה עניין עם ניצחון חשוב שמקרב אותה בצעדי ענק לפלייאוף.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן