בצל ההרחקות: בית״ר קריית גת תארח את מ.כ ירושלים

מפגש מסקרן יערך הערב (חמישי) בין בית״ר קריית גת למ.כ ירושלים. שתי הקבוצות ינסו לשוב למסלול הניצחונות אחרי ההפסדים במחזור הקודם. עוזר המאמן ליאור בן שמחון יעמוד הקווים אחרי ההרחקות של שלומי משה ואשר אלפסי, אייל דנין שחקן הקבוצה ספג עונה של שתי הרחקה משני משחקים. שידור ישיר בעמוד הפייסבוק של דריבל

בצל ההרחקות: בית״ר קריית גת תארח את מ.כ ירושלים

[adrotate group="4"]

המחזור ה-25 בליגה ב׳ דרום ב׳ יפתח היום חמישי בצהריים עם המפגש של בית״ר נורדיה ירושלים להפועל ירוחם, בערב יערך מפגש נוסף בין בית״ר קריית גת למ.כ ירושלים. שאר משחקי הליגה ישוחקו כרגיל מחר (שישי).

בסיבוב הקודם המפגש בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון חד צדדי ומוחץ של מ.כ ירושלים ובתוצאה אסטרונומית של 0-7. ויהיה מעניין לראות כעת בסיבוב השני איך יסתיים המשחק.

כזכור, במחזור הקודם מול נתיבות בית״ר קריית גת ספגה הרחקות עקב אירועי המשחק. שלומי משה ואשר אלפסי הורחקו, אייל דנין הורחק משני משחקים אחרי שעמד לדין, ויהונתן קביליסושרון אדני הורחקו בכרטיסים אדומים. אלו שחקנים חשובים מאוד לסגל המצומצם של קריית גת שינסה להשאיר את הנקודות בבית למרות חסרונם.

גם הקבוצה מהבירה מ.כ ירושלים מגיעה אחרי הפסד  2-0 במחזור הקודם לשגב שלום , וזאת אחרי שהקבוצה הפכה להיות הכבשה השחורה שלה העונה. בסיבוב הקודם שגב עשתה על ירושלים מהפך מטורף, ובמחזור האחרון רשמה ניצחון עם שני שערים. מ.כ ירושלים שנמצאת במקום ה-4 בטבלה תנסה לקחת נקודות נוספות כדי לשמור על מקומה בפלייאוף עליו היא חולמת.

המשחק יועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק ״דריבל״ בשעה 20:00 מהמגרש בקריית גת. צוות השידור: לירן ביטון ומאיר אפללו!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן