ליגה ב׳ דרום א׳ : סיכום המחזור ה-24

הפועל לוד נחלה הפסד לעמישב פתח תקווה, הכח עמידר רמת גן גברה על הוד השרון במשחק צמוד, יפו האורותודוכסים פירקו את רמת ישראל ובית״ר פתח תקווה ניצחה את בית״ר רמת גן

ליגה ב׳ דרום א׳ : סיכום המחזור ה-24

[adrotate group="4"]

הכח עמידר רמת גן- הפועל הוד השרון 3-4

במשחק צמוד מאוד ורווי שעריים הכח עמידר רמת גן גברה על הפועל הוד השרון.כבר בפתיחה הוד השרון העניקה להכח שער עצמי במתנה, חמש דקות לאחר מכן אור לוינשטיין הצליחה להתאושש ממנו ולהשוות. במחצית השנייה גל דעבול החזיר את ההיתרון להכח , אבל גל נחמני הצליח להשוות ואור לוינשטיין סגר צמד וכבש את השלישי, אבל אז ישראל תמיר סגר עניין עם הרביעי של הכח.

הפועל גני תקווה- הפועל מחנה יהודה 3-0

משחק ברובו חד צדדי הסתיים בניצחון של האורחת ממחנה יהודה שעלתה ליתרון במחצית הראשונה וסגרה עניין עם שני שערים במחצית השנייה. כבשו למחנה: דהאן זיו 5, מנטש רואי 50, שטרן גל 52

צעירי טירה- המכתש גבעתיים 2-0

יניב סבג מהמכתש גבעתיים חגג יום הולדת וגם שער במשחק, יחד עם קייסי שכבש שער נוסף והשניים הביאו ניצחון חשוב ויוקרתי על טירה מהמקום השני.

בית״ר פתח תקווה- בית״ר רמת גן 0-4

במחצית הראשונה בית״ר רמת גן עוד הראתה סימנים של קבוצת כדורגל, אבל המחצית השנייה הייתה של בית״ר פתח תקווה בלבד. ארבעה שערים נכבשו במשחק המוציאים לפועל :אילמו דניאל, גססה טמסגן,  אבאיינך משה וספיר ניסן שכבד בתוספת הזמן מהנקודה הלבנה.

עמישב פתח תקווה- הפועל לוד 1-2

העונה עוד לא הסתיימה אבל הפועל לוד כבר מעשית בליגה א׳. הפעם הנקודות הלכו ליריבה מפתח תקווה אותה מוביל על הקווים אוהד בוזגלו. אלמוג פינטו כבש לזכות עמישב במחצית הראשונה, פיני מתנה איזן את התוצאה אבל רז פלברג סגר עניין והביא שלוש נקודות לקבוצתו.

יפו האורתודוכסים- רמת ישראל 0-6
נועלת הטבלה רמת ישראל שוב נחלה הפסד מאכזב , הפעם מול האורתודוכסים שהצליחו לכבוש 6 שערים ולקחת שלוש נקודות אפשר להגיד קלות. רמת ישראל קבורה עמוק בתחתית הטבלה עם נקודה אחת בלבד ללא ניצחונות.

הפועל אזור- כפר קאסם שועאע 0-0

עירוני בית דגן- הפועל קריית אונו 0-0

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן