סיכום ליגה ב׳ דרום ב׳: מחזור 24

אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה בליגה, וגם במחזור הזה היו לנו כמה מפגשים מסקרנים. מלאכי ממשיכה חזק במאבק עם ניצחון על גדרה, נורדיה גברה על אשקלון במשחק לא פשוט, שגב שלום הכניעה את מ.כ ירושלים ונתיבות גברה על קריית גת. הכל בסיכום שלפניכם

סיכום ליגה ב׳ דרום ב׳: מחזור 24

[adrotate group="4"]

 

הפועל אשקלון- בית״ר נורדיה 1-0

יש כאלו שיגידו שהמשחק הזה היה פספוס אדיר עבור הפועל אשקלון, שמאז הגעתו של מור בן עמי וההתמות שביצעה הקבוצה היא רואה ימים יפים יותר וגם האוהדים מאושרים. אומנם חזינו במפגש קצוות במחזור הזה, אבל הפועל אשקלון עמדה כשווה בין שווים אל מול נורדיה והגיעה ללא מעט הזדמנויות אך הכדור סירב להיכנס. לבסוף . שער אחד של עוזיאל פרדו בדקה ה-56 מבישול של ירין הלל הכריע את המשחק.

הפועל גדרה- מכבי קריית מלאכי 3-0

מפגש קצוות נוסף שוחק במחזור הזה, כאשר גדרה אירחה את קריית מלאכי למפגש לא פשוט עם המון אמצויות. לבסוף הכתומים חזרו הביתה עם 3 נקודות יוקרתיות נוספות בדרך למאבקי העלייה של הקבוצה. יגל בלאיש, אפק חדד והדר לוי כבשו עבור הקריה, אבל מי שהצטיין על המגרש הוא הרכש שהגיע לא מזמן לקבוצה מתן אפריאט.

מתן אפריאט המצטיין של הקריה (צילום: מאיר אפללו)

הפועל ירוחם- שיכון המזרח 0-3

ניצחון נהדר לחבורה של מוטי עטר שנראה שהצליחה להתאושש סופית מהמשבר הקודם שהיה לה עם ניצחון רביעי ברציפות כשהיא מתקדמת בצעדי ענק לכיוון הפלייאוף עליו היא חולמת. טיוליאבקו דוד, דודו כהן וגל תמם כבשו עבור ירוחם.

מ.כ ירושלים- הפועל שגב שלום 2-0

נראה ששגב שלום היא הכבשה השחורה העונה של מ.כ ירושלים. בסיבוב הקודם הירושלמים מהבירה אומנם הובילה במשחק חוץ על האורחת, שבסופו של דבר עשתה מהפך ורשמה ניצחון. גם בסיבוב הזה המשחק הסתיים בניצחון של שגב שלום מצמד שערים של אחמד אבו בלאל תוך עשר דקות במחצית השנייה.

מכבי עירוני נתיבות- בית״ר קריית גת 1-2

בתום משחק מטורף ואחרי מחצית ראשונה בינונית ללא שערים, נתיבות נקלעה לפיגור אבל הצליחה להתאושש מהר מאוד. קריית גת ספגה 3 כרטיסים אדומים והמארחת מנתיבות ניצלה זאת כדי לעשות מהפך נהדר משערים של אביאל אפנג׳ר והישאם אזברגה.

מ.כ שדרות- בני אשדוד 0-1

שער אחד קטן גדול במשחק של יבגני רפפורט , רגע שעה לסיום התשעים הביא שלוש נקודות שובות לשדרות על חשבונה של אשדוד.

מכבי ב״ש- מכבי עירוני שדרות 3-2

המשחק שנעל את המחזור, משחק עם הרבה אירועים ושערים וניצחון קשה מאוד של השדרותיים. יוגב היימן העלה את האורחת ליתרון ונועם גיסין הכפיל. במחצית השנייה באר שבע הצליחה לצמק משער של ירין חיון אבל אז היא איבדה את אדיר ניסן שהורחק  בצהוב שני. נועם גיסין סגר צמד וכבש את השלישי. גינון עמית  הצליח לכבוש שער נוסף עבור ב״ש בתוספת הזמן אבל זה לא הספיק לה מול שדרות שחזרה הביתה עם הנקודות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן