קרדיט: האם אילת תצליח להישאר בליגה? (צילום: באדיבות הפייסבוק של המועדון)

צוללת בים האדום

בני אילת שפתחתה את העונה עם המאמן גדי כרמלי על הקוים ופוטר לאחר מכן הביאה את איברהים אבורקייק ולעת עתה הצלילה לליגה ב' נראה משהו בלתי נמנע. האם אילת תצליח להישאר בליגה?

קרדיט: האם אילת תצליח להישאר בליגה? (צילום: באדיבות הפייסבוק של המועדון)

צוללת בים האדום

[adrotate group="4"]

המחזור ה-22 בליגה א' דרום סיפק לנו מפגש קצוות בין בני אילת להפועל כפר שלם שגם על המגרש הקצוות היו מאוד ברורים

את החגיגה של הקבוצה מתל אביב התחיל השחקן הוותיק  איתן אהרון בדקה ה-31 עם פנדל מדויק לשערו של השוער האילתי איליי סויסה , עוד במחצית הראשונה הספיק אליאור משעלי לכבוש שער משלו ובדקה ה39 כפר שלם כבר מוליכה 2-0.

בדקה ה-53 ירין דגאני השאיר את קבוצתו כפר שלם ב10 שחקנים לאחר שראה צהוב שני , נתון שלא הפריע בכלל לעומר בוארון לעלות את הכפר בדקה ה-55 ל3-0 מבטיח.

אילת נותרה בלי הנקודות ונראת כרגע כיורדת הבטוחה לליגה ב׳. כזכור, מי שבנה את הקבוצה בפתיחת העונה הוא גדי כרמלי, באילת מודים על הטעות לתת לכרמלי לבנות קבוצה ואף כאלו מהעיר הדרומית שטענו "גדי כרמלי יהיה חתום על הישג ה-100, הוריד 4 קבוצות ליגה א' בשתי עונות , נורדיה ובני לוד בעונה הקודמת ואילת וטמרה בעונה הזו"

ימים יגידו אם אילת ותרד ליגה , נכון לרגע זה ועל פי נתוני הטבלה זה נראה ממשי יותר מתמיד. אילת ממוקמת במקום אחד לפני האחרון בטבלה עם 18 נקודות כאשר במאזנה 14 הפסדים, 5 ניצחונות ו3 תוצאות תיקו. אילת ספגה הכי הרבה שערים בליגה, 48 במספר יותר מיריבה מנועלת הטבלה בית״ר ת״א בת ים.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן