כפר כנא גברה על בועיינה כל הדרך ללאומית, באקה שבה למסלול הניצחונות

עוד מחזור בליגה א׳ צפון שוחק היום (שישי) כאשר צעירי טייבה רשמה ניצחון נהדר על בועיינה כל הדרך עד לליגה הלאומית, רעננה גברה על כאוכב במשחק בינוני, מכבי אתא ביאליק ניצחה את טמרה ובאקה שבה למסלול הניצחונות

כפר כנא גברה על בועיינה כל הדרך ללאומית, באקה שבה למסלול הניצחונות

[adrotate group="4"]

צעירי כפר כנא- הפועל בועיינה- 1-3

כפר כנא מתקדמת בצעדי ענק אל עבר הליגה הלאומית , אחרי שהיא רושמת ניצחון אדיר על בועיינה ולוקחת שלוש נקודות שמקרבות אותה לעלייה. אומנם בועיינה הייתה הראשונה לעלות ליתרון אבל אז הגיעו מוחמד עבאס, מוחמד עמריה ואנס נסאר שכבשו שער כל אחד מהם והביאו לקבוצתם ניצחון חשוב.

הפועל כאוכב – הפועל רעננה-  1-0

במשחק בינוני ולא פשוט רעננה מצליחה לגבור על כאוכב והלמשיך את המומנטום החיובי עם שלוש נקודות חשובות שלמעשה מבטיחות את מקומה בפלייאוף העליון. שער של יונתן פרבר הביא ניצחון חשוב לרעננה.

מכבי נוגידאת – בני זלפה- 1-0

שתי הקבוצות שחולמות על פלייאוף נפגשו למשחק מסקרן שהסתיים בניצחון של זלפה.מוחמד קנוואתי כבש עבור האורחת שמתקדמת בצעדי ענק לעבר המטרות של הקבוצה.

מכבי אתא/ ביאליק – מכבי טמרה- 1-3

טמרה ממשיכה להתרסק ועושה את הדרך הבטוחה לליגה ב׳, זאת למרות שהצליחה לרשום ניצחון במחזור הקודם. אומנם היו לה כמה רגעים טובים והיא הייתה הראשונה לעלות ליתרון במשחק, אבל מכבי אתא ביאליק לא השאירה לה מקום לספק עם צמד שערים של סארי חאג יחיא ושער נוסף של דוד אמזלג.

הפועל באקה אל גרבייה – צעירי טייבה- 1-2

אחרי ההפסד במחזור הקודם לרעננה, באקה אל גרבייה שבה למסלול הניצחונות הפעם על חשבונה של צעירי טייבה. זו עונה נהדרת עבור באקה אל גרבייה שנמצאת במקום השני בטבלה וחזק בתמונת הפלייאוף. טייבה אומנם עלתה ליתרון בעקבות שער של סלים עמאש אבל בר שמש קבע שוויון  ובתוספת הזמן יוסף עוואדי קבע את תוצאת המשחק. חנא פרהוד צפוי לסיים את דרכו בטייבה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן