ניצחון גדול של כסייפה על דימונה, כפר קאסם והפועל הרצליה נפרדו בתיקו

אחרי התיקו אמש של מכבי הרצליה ומרמרוק, הניצחון של כפר שלם על בני אילת ותוצאות התיקו בשאר המשחקים. היום (שישי) המחזור ה-22 המשיך כאשר במוקד כסייפה גברה על מס׳ דימונה שעלולה לאבד את מקומה בפלייאוף, בקעת הירדן פירקה את מודיעין ושמשון כפר קאסם והפועל הרצליה נפרדו בתיקו

ניצחון גדול של כסייפה על דימונה, כפר קאסם והפועל הרצליה נפרדו בתיקו

[adrotate group="4"]

מועדון ספורט דימונה – עירוני כסייפה- 2:0
אוי לבושה. הקבוצה שנבנתה בתקציב הגדול ביותר בליגה ממשיכה בתקופה הרעה שלה, הפעם עם הפסד למי שנמצאת בסכנת ירידה עירוני כסייפה. זה לא סוד שכסייפה היא החתול השחור של דימונה, במשחק הזה היא שלטה במגרש לחצה את דימונה המבולבלת שהציגה יכולת מאכזבת ומתקשה לייצר יציבות וגם רשמה ניצחון יוקרתי על טהרת היריבות הדרומית.

עירוני מודיעין – הפועל בקעת הירדן 3-0

ניצחון חד וחלק לחבורה של חנן אזולאי מהבקעה. אומנם מודיעין הגיעה במצב רוח מרומם אחרי הניצחון על הפועל הרצליה, אך הפעם בקעת הירדן שעושה עונה נהדרת מבחינתה סיימה את המשחק כשידה על העליונה. איתן קומיסרוב, יאן בנבניסטי ואור דרבה כבשו לבקעה.

שמשון כפר קאסם – הפועל הרצליה- 1-1

אחרי פתיחת עונה רעה, שמשון כפר קאסם שעלתה על דרך טובה ממשיכה את המומנטום החיובי ומנצלת את המשבר של הפועל הרצליה עדין לא התאוששה ממנו. אומנם המארחת לא הצליחה להשיג ניצחון אבל היא יכולה להסתפק גם בנקודה חשובה להמשך הדרך.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן