האם אורי קרגולה יהיה המאמן הבא של עירוני אשדוד?

כפי שפורסם באתר ״דריבל״, ולאחר סיבוב הפרסה של המאמן דורון ממן. בעירוני אשדוד הביעו עניין במאמן אורי קרגולה, שהוביל את הפועל לוד כל הדרך עד לעליית ליגה כשכעת הקבוצה בפער של 16 נקודות. הצדדים החלו לנהל מו״מ מתקדם ומחר קרגולה יחליט על עתידו. קרגולה:״עד מחר בצהרים נדע מה קורה״

האם אורי קרגולה יהיה המאמן הבא של עירוני אשדוד?

[adrotate group="4"]

מאבקי הישרדות בליגה א׳ או עלייה ליגה מליגה ב׳ לליגה א׳, אלו שני האתגרים שעומדים כעת בפני המאמן המנוסה אורי קרגולה. 

כזכור, אחרי הפסקה קצרה מכדורגל, קרגולה חזר לאמן ולקח על עצמו אתגר לא פשוט בדמותה של הפועל לוד, שרושמת עונה מרשימה מאוד. קרגולה עשה עבודה נהדרת עם הקבוצה שצפויה לעלות לליגה א׳, כשנכון לעכשיו היא נמצאת במקום הראשון בטבלת ליגה ב׳ דרום א׳ בפער של 16 נקודות. קרגולה במאזנו הוביל את לוד ל-20 נצחונות ושתי תוצאות תיקו. 

מנגד, אחרי עזיבתו של צביקה לוי, המאמן השני במספר של עירוני אשדוד העונה ואחרי סיבוב הפרסה של דורון ממן, מי שסומן ע״י הנהלת אשדוד הוא אורי קרגולה. בעירוני אשדוד פנו להפועל לוד וביקשו את עזרתם וביקשו שיאפשרו את שחרורו של קרגולה בכדי שיעזור להם להישאר בליגה. 

כזכור, קרגולה הוא מאמן מנוסה מאוד אימן בעבר קבוצות כמו: מכבי יבנה וקביליו יפו והוא מכיר את ליגה א׳ מקרוב ויכול לעזור לעירוני אשדוד להבטיח הישארות בליגה, תרחיש שאנשי אשדוד לא תיארו לעצמם שיקרה בתחילת העונה.

אופיר רגב, נתן את ברכת הדרך לניהול משא ומתן שהחל היום (שני) בין הצדדים, וככל הנראה מחר קרגולה יחליט באופן סופי על עתידו.

אורי קרגולה בתגובה: ״עד מחר בצהרים נדע מה קורה. לקחנו יום לחשב מסלול בכדי לקבל החלטה שקולה ונכונה עבור כולם לאחר שהפועל לוד עלו ליגה ופתחו פער של 16 נקודות ממקום שני כאשר נותרו עוד 21 בקופה״.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן