קרדיט: עידו אקסברד מלך השערים של ליגה א׳ דרום (צילום: אלכס בוך)

האס של מכבי הרצליה: עידו אקסברד

בגיל 34 החלוץ עידו אקסברד, מלך השערים של ליגה א׳ דרום רושם את אחת העונות הטובות ביותר שלו ומוכיח לכולם כמה כדורגל יש לו ברגליים. אקסברד שרק משתבח עם השנים מוביל את מכבי הרצליה לאחת העונות הטובות ביותר שלה בשנים האחרונות ולעונה אישית נהדרת, כל הדרך עד לליגה הלאומית

קרדיט: עידו אקסברד מלך השערים של ליגה א׳ דרום (צילום: אלכס בוך)

האס של מכבי הרצליה: עידו אקסברד

[adrotate group="4"]

בעונה הקודמת אלעד בראון הגיע למכבי הרצליה , אחרי שאימן במחוז הצפוני והצליח לעשות איתנה עונה טובה ולהבטיח הישארות בליגה בעונה של ארבע יורדות. בראון, קיבל הזדמנות לעונה נוספת וגם תקציב גדול יותר.

מכבי הרצליה מודל 22/23 היא אחת הקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה. בשקט ועם הרבה צניעות ועבודה קשה,היא סללה את דרכה עד למקום הראשון בטבלה וכעת היא מועמדת פוטנציאלית לעלייה. קל זה לא יהיה ויש עוד מס׳ יריבות איכותיות מול אבל ללא ספק הרצליה נותנת פייט אדיר.

אלעד בראון הוא מי שמוביל את הקבוצה להצלחה מהקווים, אבל יש לקבוצה מנהיג על המגרש וקוראים לו עידו אקסברד. בגיל 34 החלוץ המנוסה רושם עונה נהדרת ומוכיח לכולם שהוא רק משתבח עם השנים.

אקסברד הגיעה לליגות הנמוכות בעונת 2019 אחרי שרשם עלייה לליגת העל עם סקציה נס ציונה, הוא הגיע להפועל מרמורק בקול תרועה רמה וכאחת ההחתמות הטובות שנעשו בליגה א׳ דרום. אקסברד שיחק במדי מרמורק בעונת 19/20 במדיה כבש 15 שערים בכל המסגרות.

עונה לאחר מכן אקסברד עבר לשמשון כפר קאסם מעט הוריד הילוך ובמדיה כבש 4 שערים בלבד. אחרי עונה בכפר קאסם הוא שוב חזר למרמורק ובמדיה כבש 7 שערים.

בכל קבוצה בה הוא שיחק אקסברד הנהיג על המגרש, הציג יכולת טובה והמשיך להתנהל כמקצוען כמו בליגות הגבוהות, קידם צעירים ועזר לקבוצות בהן שיחק.

העונה הוא רושם את אחת העונות הטובות שלו כחלוץ ואת הטובה ביותר בליגות הנמוכות. בגיל 34 הוא נחשב לחלוץ הטוב בליגה, למחורר רשתות ולמי שאחראי על מרבית הנקודות של מכבי הרצליה העונה.

החלוץ המנוסה עומד על מאזן של 24 שערים בכל המסגרות העונה ואם מכבי הרצליה תצליח לעלות ליגה, אקסברד יהיה חתום על העלייה הזאת.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן