קרדיט: הקהל של מלאכי מלווה את הקבוצה לכל מגרש (צילום: מאיר אפללו)

בדרך לליגה א׳ עוצרים בשדרות: קריית מלאכי גברה 0-3 על מ.כ שדרות

המפגש בין שתי קבוצות איכותיות מאוד הסתיים בניצחון נהדר של הכתומים ממלאכי, שמתקדמים בצעדי ענק אל עבר ליגה א׳. יואל סויסה הבריק עם חילופים במחצית השנייה שהביאו לו 3 נקודות יוקרתיות, יגל בלאייש הצטיין

קרדיט: הקהל של מלאכי מלווה את הקבוצה לכל מגרש (צילום: מאיר אפללו)

בדרך לליגה א׳ עוצרים בשדרות: קריית מלאכי גברה 0-3 על מ.כ שדרות

[adrotate group="4"]

רק במחזור האחרון מכבי קריית מלאכי עברה משוכה לא פשוטה בדמותה של מ.כ ירושלים. הכתומים הגיעו במצב רוח מרומם אחרי ניצחון חשוב לעוד משחק לא פשוט, בדמותה של העולה החדשה שמשדרות שעושה עונה נהדרת, קבוצה עם סגל איכותי מאוד. לבסוף, גם במשחק לא פשוט שכזה, מלאכי הצליחה להבריק על המגרש עם שלושה שערים ולקחת שלוש נקודות חשובות מאוד.

מלאכי ידעה שהיא מארחת משחק לא פשוט, ושיהיה לה קשה מאוד להכניע את השדרותים אך היה רצון גדול להמשיך את המומנטום החיובי ולהשאיר את הנקודות בבית.

המשחק התנהל בקצב טוב כבר מהמחצית הראשונה, מלאכי חיפשה לעלות ליתרון מוקדם ושדרות לא עשתה לה חיים קלים. לאורך כל המחצית השנייה שתי הקבוצות לא מצאו את השער וירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס.

במחצית השנייה יואל סויסה החליט לערוך שינויים וביצע 3 חילופים שגם השתלמו לו כי כל אחד מהשחקנים שנכנסו כחילוף כבשו שער. זה התחיל מירין מכלוף (55), אליעזר איילין הצטרף לחגיגה עם השער השני (84) ודיב פינטו סגר עניין על סף סיום התשעים.

ניצחון חשוב לכתומים ממלאכי שממשיכים להבריק בצמרת הליגה כל הדרך עד לליגה א׳, כשאנחנו נמצאים בישורת האחרונה של הליגה והמאבקים לא פשוטים. יגל בלאייש הצטיין על המגרש עם יכולת נהדרת.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן