קרדיט: שלומי שלמה באדיבות ירמיהו חולון

״קיבלתי את ההחלטה לעזוב כי היה חשוב לי לשמור על הדרך שלי״

המאמן שלומי שלמה מכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב, ומזוהה עם מועדון הכדורגל ירמיהו חולון אותו הוא לקח בשתי ידיים והוביל לעונה נהדרת במינימום תקציב, אך לבסוף בחר לעזוב. בראיון לאתר ״דריבל״ הוא מתייחס להתפטרות שלו,מדבר על החיבור למועדון ומתייחס לליגה א׳ דרום מודל 22/23

קרדיט: שלומי שלמה באדיבות ירמיהו חולון

״קיבלתי את ההחלטה לעזוב כי היה חשוב לי לשמור על הדרך שלי״

[adrotate group="4"]

בשנים האחרונות ירמיהו חולון שבעבר הייתה קבוצת תחתית ללא תקציב, הפכה להיות אחת מהקבוצות האטרקטיביות בליגה. בעיקר בגלל הנוכחות של הבעלים לשעבר רונן קנפו שדאג לתקציבים ולהחתמות מרשימות, אך למרות ההשקעה הגדולה משהו שם לא עבד.

אחרי עזיבתו של קנפו ועם פתיחת העונה הנוכחית, מי שנשאר לבד במערכה הוא ליאור שולמן, היו״ר של הקבוצה שמזוהה במשך שנים עם המועדון. מסביב לקבוצה ידעו כי חולון הולכת לעונה לא פשוטה עם תקציב נמוך מאוד, ורצו לעשות הכל כדי להימנע ממאבקי תחתית. לשם כך, שולמן מינה את המנהל המקצועי מוסא בן חיים, שגם מזוהה עם המועדון הן כמאמן והן כמנהל מקצועי שהחליט להחזיר לקדנציה נוספת את המאמן שלומי שלמה.

״היינו מסומנים כיורדת הבטוחה, קיבלתי קבוצה עם תקציב נמוך מאוד, הבאתי שחקנים אלמוניים יצבתי אותם והיו תוצאות טובות״ מספר שלומי שלמה על הדרך שלו עם חולון. שאומנם לא נבנתה בתקציב גדול, אבל בן חיים ושלמה יחד הצליחו לבנות קבוצה שמשלבת בין שחקנים מנוסים כמו גל ספיר ומאור אסור, לבין שחקנים צעירים. חולון הפכה להיות אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה, שמסתכלת לכל קבוצה בלבן של העינים ורחוקה מהתחתית.

ובכל זאת, למרות שהצליח להוציא מים מן הסלע בעונה לא פשוטה ושוויונית שכזאת, הגיע המחזור הקודם מול הפועל הרצליה ובו חולון הובילה ביתרון כפול עד לדקה ה-37, אך היא ספגה חמישה שערים שאפשרו להפועל הרצליה לעשות מהפך וזו הייתה תבוסה מאכזבת עבור הסגולים. שלמה, החליט לאחר המשחק לעזוב למרות הדרך הארוכה שעשה עם הקבוצה העונה.

שלומי, מה גרם לך לעזוב את הקבוצה בשלב הזה של העונה?

״שיחקנו מול הרצליה שהיא קבוצה חזקה, הובלנו בהתחלה ולאחר מכן הפסדנו 2-5 החלטתי שאני לא מקבל את ההפסד הזה ומפאת כבודי החלטתי לעזוב. היו כמה דברים שלא אהבתי שאני מעדיף לא לדבר עליהם״.

הנהלת הקבוצה לא ניסתה להשאיר אותך?

״היו ניסיונות לשכנע אותי לחזור, כרגע אני מעדיף שלא לחזור. הקבוצה במקום טוב ובטוח ללא סכנת ירידה״

לא הרגשת תחושת פספוס לעזוב את הקבוצה אחרי הדרך שעשית איתה?

״מבאס לעזוב קבוצה במצב הזה, כי אני משאיר קבוצה בליגה עם תקציב נמוך ורואה קבוצות כמו אשדוד ושעריים עם תקציב יותר גדול עדין מאחורינו בטבלה. זו גאווה שהצלחנו לעשות את זה, אבל קיבלתי את ההחלטה לעזוב כי חשוב לי לשמור על הדרך שלי היו דברים שלא היו בדרך שלי״

שלמה, שמזוהה עם ירמיהו חולון הגיע אליה בקדנציה הראשונה שלו אחרי עלייה לא פשוטה עם שיכון המזרח. הוא מכיר את ליגה א׳ דרום ומקרוב ומגדיר אותה כליגה עם מאבקים לא פשוטים. ״הליגה השנה קשה יותר, היא שיווינית עם סגלים טובים, תקציבים טובים ופתאום רואים קבוצות כמו בית״ר ת״א עם תקציב גבוה למטה ושערים שהשקיעו הרבה כסף. אנחנו לקראת הסוף ובשלב הזה של העונה שעדין אין יורדת בטוחה ועדיין אין פלייאוף״. סיכם שלמה 

לא מעט מאמנים התחלפו בליגה הזאת, האם נראה אותך על הקווים בקבוצה אחרת?

״קיבלתי הצעה כבר אתמול מקבוצה, לא רציתי כרגע אני רוצה לקחת פסק זמן לחשוב עם עצמי. אם תהיה קבוצה עם אתגר טוב כי אני אוהב אתגרים אני אשקול את העניין, אבל כרגע אני רוצה את הזמן שלי. עשיתי דברים יפים בקבוצה, מקווה שהם יבטיחו מהר את ההישארות מאוד כואב לי שעזבתי אבל זה היה מתבקש״.  

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן