ללא שערים: הפועל רעננה וכפר כנא נפרדו בתיקו מאופס

סביב מפגש הצמרת בין רעננה לכפר כנא היו הרבה ציפיות, אך בסופו של דבר המשחק הסתיים ללא הכרעה וחלוקת נקודות. בשעות הבוקר המוקדמות המפגרש ברעננה הוצף, מה שהעיב על תנאי המשחק. בכפר כנא מרוצים מהנקודה, ברעננה שחולמת על עלייה קצת פחות

ללא שערים: הפועל רעננה וכפר כנא נפרדו בתיקו מאופס

[adrotate group="4"]

ליגה א׳ צפון מספקת לנו העונה כמה קבוצות איכותיות שצפויות להתמודד על עליית ליגה, כאשר במחזור האחרון המפגש המרכזי בין מ.ס צעירי כפר כנא של הישאם זועבי להפועל רעננה של עידן בראון, היה אמור להיות המפגש המסקרן ביותר של המחזור. אך בסופו של דבר קיבלנו משחק משעממם, כמעט ללא מצבים כשבסופו של דבר הוא הסתיים ללא שערים ובחלוקת נקודות שלא מספקת את המארחת מרעננה.

אתמול (שישי) נערך המפגש בין שתי הקבוצות, כאשר מוקדם יותר באותו בוקר המגרש ברעננה הוצף במים ופגע בתנאי המגרש ואף הקשה על הקבוצות לייצר את הכדורגל שהן רגילות. לאורך תשעים דקות של כדורגל, ראינו את אחד המשחקים החלשים ביותר שהיה לנו העונה בליגה הצפונית, הקבוצות כמעט ולא נגעו בכדור והגיעו כל אחת מהן למצב בודד בלבד. מפגש עם הרבה ציפיות, אבל מעט מאוד כדורגל.

בסיום, הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס ובחלוקת נקודות. מהצד של כפר כנא שנמצאת במקום הראשון בטבלה ועושה עונה מרשימה דווקא מרוצים מהנקודה וזאת מאחר והקבוצה נבנתה במטרה להישאר בליגה. מנגד, ברעננה לא מרוצים מהתוצאה מאחר והקבוצה נבנתה במטרה לעלות ליגה והיא ממשיכה להתרחק מהמקום הראשון, כאשר היא נמצאת במקום הרביעי בטבלה עם 30 נקודות, צעירי כפר כנא במקום הראשון בטבלה בפער של 9 נקודות מרעננה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן