קרדיט: שחקני הפועל הרצליה (צילום: באדיבות המועדון)

חזרה לנצח: הפועל הרצליה גברה 2-5 על ירמיהו חולון

אחד המשחקים המסקרנים של המחזור בליגה א׳ דרום, היה המפגש בין הרצליה לירמיהו חולון, על כר הדשא ראינו משחק רווי מצבים ושערים ובסופו הפועל הרצליה חזרה למסלול הניצחונות

קרדיט: שחקני הפועל הרצליה (צילום: באדיבות המועדון)

חזרה לנצח: הפועל הרצליה גברה 2-5 על ירמיהו חולון

[adrotate group="4"]

המחזור ה-19 בליגה א׳ דרום הפגיש בין ירמיהו חולון להפעול הרצליה. הסגולים שעד כה עושים עונה טובה, אומנם רחוקים מהפלייאוף אבל לא עושים חיים קלים לליגה. חולון היא קבוצת אמצע טבלת טיפוסית שנכון לעכשיו הבטיחה את המטרות שלה ותרצה לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. חולון הגיעה למפגש מול הרצליה במומנטום חיובי אחרי תיקו עם יבנה.

מנגד, הפועל הרצליה אחת הקבוצות הטובות בליגה נקלעה למשבר במחזורים האחרונים, ואחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון ארז בנודיס רצה להשיב את חניכיו למסלול הניצחונות.

המשחק נפתח בקצב טוב, ראינו על כר הדשא שתי קבוצות איכותיות מאוד ולמרות תוצאת הסיום דווקא חולון הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-24 משער של אליחי צברי. שלוש דקות לאחר מכן, הסגולים הכפילו משער של גל ספיר. אך במקום להמשיך את המומנטום החיובי, חולון הלכה אחורה מה שאפשר לאורחת מהרצליה לכבוש שער מצמק על סף הירידה להפסקת המחצית, מי שהיה אחראי על השער הוא עמיר אבלס. רגע לפני שריקת סיום המחצית, שופט המשחק העניק פנדל לאורחת מהרצליה, הרכש החדש של הקבוצה אסי גומה לא התבלבל וקבע שוויון מהנקודה הלבנה.

המחצית השנייה הייתה של הרצליה, ששמה למטרה לשוב למסלול הניצחונות וגם עשתה זאת בצורה נהדרת. עמיר אבלס המצוין סגר צמד (53) וקבע מהפך נהדר עבור החבורה של ארז בנודיס. משם חולון התפרקה, נהוראי זהבי כבש שער עצמי מה שהגדיל את התוצאה עבור הרצליה, שסגרה עניין עם השער החמישי (61) עליו היה אחראי עידן וינטראוב.

בהנהלת חולון לא קיבלו בצורה טובה את ההפסד ואת קצב ספיגת השערים, מנגד בהרצליה היו מרוצים מהיכולת , מהניצחון ובעיקר מהעובדה שהקבוצה הראתה הרבה אופי וחזרה למסלול הניצחונות.

במחזור הבא הרצליה תארח את מכבי יבנה למפגש מסקרן, חולון תנסה להתאושש מול שמשון כפר קאסם.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן