הפסד ראשון העונה לעירוני קריית מלאכי

מכבי עירוני קריית מלאכי שמושלמת מפתיחת העונה, נחלה הפסד ראשון מול מכבי עירוני נתיבות במשחק ביתי. שער אחד קטן גדול של אביאל אפנג׳ר בדקות הסיום הביא ניצחון לקבוצה נתיבות, למרות ההפסד מלאכי הציגה יכולת נהדרת

הפסד ראשון העונה לעירוני קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

״זו רק מכה קלה בכנף״ אמר אחד מאוהדי קריית מלאכי, אתמול (שישי) במשחק מלא אירועים נגד מכבי עירוני נתיבות. בסיומו קבוצתו הכתומה נחלה הספד ראשון העונה, וזאת לראשונה רק במחזור ה-21 מה שמעיד על האופי והאיכות של קריית מלאכי העונה.

בנתיבות הבינו את חשיבות המשחק, וידעו שמצפה להם משחק חוץ קשה מאוד מול אחת הקבוצות הטובות ביותר בליגה עם יומרות לעלייה.

המשחק המסקרן נפתח בקצב טוב, אך מהר מאוד החלו להתרחש אירועים על כר הדשא. בדקה ה-15 שופט המשחק החליט להוציא כרטיס אדום לשחקנה של מלאכי ירין מכלוף, אחד השחקנים החשובים בסגל של הכתומים. ויש שיגידו בקהל של מלאכי , כרטיס אדום שנוי במחלוקת.

מלאכי אומנם נשארה בעשרה שחקנים, אבל עמדה נכון על המגרש. ועשתה הכל כדי לא להיקלע לפיגור. כמה דקות לסיום המחצית הראשונה התאזנו הכוחות, אוהד לביא ראה את האדום והותיר את נתיבות גם בעשרה שחקנים. כששתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס.

במחצית השנייה הקצב ירד ולא היה שם כדורגל גדול ומעט מאוד מצבים. על סף סיום התשעים נתיבות הצליחה לעלות ליתרון שבסוף המשחק גם הביא לה שלוש נקודות. וזאת לאחר שנתיבות ניצלה טעות בהגנת הכתומים, אביאל אפנג׳ר כבש מבישול נהדר של אזברגה.

למרות ההפסד, מלאכי מוליכת טבלת ליגה ב׳ דרום ב׳ עם 54 נקודות בקופה, פער של 4 נקודות מנורדיה השנייה. בשבוע הבא מצפה לכתומים משחק חוץ קשה מאוד מול מ.כ ירושלים ומלאכי תנסה לשוב למסול הניצחונות. נתיבות תארח את הפועל בני אשדוד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן